خبرگزاری کار ایران

سرپرست سازمان حمل و نقل و ترافیک شهرداری کرمان

خط کشی طولی بیش از۱۰۶ هزار متر از معابر شهر طی ماه گذشته

asdasd
کد خبر : ۲۰۹۷۵۲

سرپرست سازمان حمل و نقل و ترافیک شهرداری کرمان از انجام عملیات خط کشی طولی ۱۰۶ هزار و ۳۰۰ متر از معابر طی یک ماه گذشته توسط این سازمان خبر داد.

سرپرست سازمان حمل و نقل و ترافیک شهرداری کرمان گفت: در این راستا خط کشی طولی بزرگراه شمالی از پل غدیر تا میدان بیرم آباد به میزان ۵۵ هزار و ۴۰۰ م‌تر، خیابان شهید رجایی از پل شهید رجایی تا تقاطع ولی عصر به میزان ۱۵ هزار متر، خیابان قرنی از تقاطع ولی عصر تا پل نهم دی به میزان ۶ هزار متر، خیابان شهید مصطفی خمینی از پل نهم دی تا پل فجر به میزان ۱۱ هزار و ۴۰۰ متر، خیابان شهید بهشتی از میدان آزادی تا تقاطع ولی عصر به میزان ۳۶۰۰ متر و خیابان شریعتی از تقاطع ولی عصر تا میدان شهداء به میزان ۴۰۰۰ متر انجام گرفته است.

به گزارش ایلنا از کرمان، زنگی آبادی در ادامه از خط کشی عابر پیاده به میزان ۷۱۳ متر مربع طی ماه گذشته خبر داد و افزود: همچنین خط کشی عابر پیاده مخصوص مدارس به میزان ۴۳۵ متر مربع طی ماه گذشته صورت گرفته است.

وی تصریح کرد: نصب ۲۰۲ متر مربع سرعت گیر و ۲۰۷ عدد گل میخ بر روی خطوط عابر پیاده نیز از دیگراقداماتی است که در مدت زمان مذکور انجام گرفته است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز