خبرگزاری کار ایران

رئیس انجمن صنفی سنگ کاران استان خبر داد:

جا نمایی سه میدان در قم برای ساماندهی کارگران ساختمانی

asdasd
کد خبر : ۲۰۹۷۱۲

«با پیگیری‌های انجام شده و برگزاری کلاسهای ایمنی برای کارگران ساختمانی درصدد آن هستیم تا حوادثناشی از کار را به حداقل ممکن برسانیم.»

رئیس انجمن صنفی سنگ کاران و کاشی کاران استان قم از «جا نمایی» سه میدان در این استان برای ساماندهی کارگران ساختمانی خبر داد.

به گزارش خبرنگار ایلنا در قم «عباس شیری مهوار» شب گذشته در انتخابات هیات مدیره این انجمن که با حضور بیش از ۵۰۰ کارگر و استاد کار در مسجد امام حسین قم برگزار شد، اظهار داشت: از دو سال پیش تاکنون بحثساماندهی کارگران ساختمانی چهارراه‌های شهر قم را پیگیری کردیم و با جلسات اخیری که با برخی از اعضای شورای شهر از جمله آقایان بختیاری نائب رئیس شورا و ذاکریان سخنگوی شورای شهر داشتیم قرار شد سه نقطه شهر قم در میادین امینی بیات، شهید زین الدین و شهید محلاتی برای ساماندهی کارگران ساختمانی جا نمایی شود.

وی افزود: با پیگیری‌های انجام شده و برگزاری کلاسهای ایمنی برای کارگران ساختمانی درصدد آن هستیم تا حوادثناشی از کار را به حداقل ممکن برسانیم.

شیری مهوار در ادامه سخنان خود خطاب به کارگران حاضر در این جلسه گفت: در هنگام شروع کار با هرکارفرمایی حتما قرارداد کار را بنویسید تا اگر در آینده اختلافی ایجاد شد شورای حل اختلاف قضاوت درستی از اختلاف ایجاد شده داشته باشد.

وی افزود: شعبه ۲۷ شورای حل اختلاف استان قم به صورت تخصصی به صنایع ساختمان و اختلافات فی مابین کارگران و کارفرما اختصاص داده شده و دو تن از اعضای هیات مدیره انجمن‌های صنفی کارگران ساختمانی استان قم در آن حضور دارند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز