خبرگزاری کار ایران

فرمانده لشکر «گولانی»:

در روز نخست حمله به نوار غزه ۸۸ نظامی اسرائیلی کشته و زخمی شدند

asdasd
کد خبر : ۲۰۹۶۸۰

در نخستین روز از حمله زمینی ارتش اسرائیل به نوار غزه طی جنگ ۵۰ روزه، ۸۸ افسر و سرباز اسرائیلی توسط مقاومت کشته و زخمی شدند.

«غسان علیان» فرمانده لشگر «گولانی» رژیم صهیونستی اعلام کرد که در روز نخست تجاوز زمینی به نوار غزه ۸۸ افسر و سرباز رژیم صهیونیستی کشته و زخمی شدند.

به گزارش ایلنا به نقل از النشره، علیان تاکید کرد که در نخستین روز از حمله زمینی ارتش اسرائیل به نوار غزه طی جنگ ۵۰ روزه، ۸۸ افسر و سرباز اسرائیلی توسط مقاومت کشته و زخمی شدند.

فرمانده لشکر گولانی که خود نیز در تجاوز به نوار غزه توسط مقاومت زخمی شده بود، افزود که در روز نخست حمله زمینی به نوار غزه ۱۶ نیروی لشکر گولانی توسط مقاومت فلسطینی کشته شدند.

وی این تلفات را برای ارتش اسرائیل بسیار سنگین دانست.

علیان در ادامه تاکید کرد که مبارزان فلسطینی در ساعت‌های نخست حمله زمینی به نوار غزه، شش بار به نیروهای اسرائیلی حمله کرده و ده‌ها افسر و سرباز را زخمی کردند.

وی همچنین گفت که تلفات لشکر گولانی و به ویژه کشته و زخمی شدن تعدادی از فرماندهان در این لشکر منجر به هرج و مرج در میان نیروهای این لشکر شده و باعثشد فرماندهان گردان‌ها بدون دستور از فرماندهان ارشد، دست به اقدام بزنند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز