خبرگزاری کار ایران

دکتر موحدمنش:

کارنامه پیام نور در عرصه آموزشی، پژوهشی و فرهنگی بسیار درخشان است

asdasd
کد خبر : ۲۰۹۶۷۸

توسعه آموزش‌های الکترونیک، توسعه فعالیت‌های پژوهشی، برقراری ارتباط با بخش خصوصی، توسعه زیربناهای آموزشی و فرهنگی و توانمندسازی نیروهای اداری و تامین امکانات رفاهی از دیگر محورهای راهبردی دانشگاه پیام نور است.

صادق علی موحدمنش رئیس دانشگاه پیام نور مازندران در نشست خبری با بیان اینکه دانشگاه پیام نور، دانشگاهی مردمی است، تصریح کرد: این دانشگاه در ایجاد عدالت آموزشی و تحقق عدالت اجتماعی موفق بوده است.

به گزارش ایلنا، وی با اشاره به اینکه توسعه آموزش به ویژه آموزش عالی مورد توجه ما است، گفت: کارنامه پیام نور در عرصه آموزشی، پژوهشی و فرهنگی بسیار درخشان است.

موحدمنش با بیان اینکه منابع و سرفصل‌های این دانشگاه کامل است، افزود: آزمون سراسری و متمرکز و منابع آموزشی یکسان، باعثارتقای سطح کیفی آموزش دانشگاه پیام نور شده است.

رئیس دانشگاه پیام نور مازندران با اشاره به اینکه این دانشگاه دارای رتبه هشتم دانشگاه‌های جامع در سطح کشوراست، اظهارداشت: همچنین این دانشگاه رتبه ششم دانشگاه‌های باز دنیا را هم به خود اختصاص داده است.

موحدمنش با بیان اینکه راهبرهای آینده این دانشگاه مبتنی بر چند محور است، گفت: تلاش دانشگاه در جهت تعمیق فرهنگ ارزشی، اعتقادی و اخلاق‌مداری در میان دانشجویان است.

وی با اشاره به اینکه توسعه تحصیلات تکمیلی از محورهای راهبردی این دانشگاه است، ادامه‌داد: توسعه آموزش‌های الکترونیک، توسعه فعالیت‌های پژوهشی، برقراری ارتباط با بخش خصوصی، توسعه زیربناهای آموزشی و فرهنگی و توانمندسازی نیروهای اداری و تامین امکانات رفاهی از دیگر محورهای راهبردی دانشگاه پیام نور است.

این مسئول با بیان اینکه کیفیت گرایی شعار امسال ما است، گفت: تمامی پایگاه‌های دانشگاه پیام نور مازندران با ۲۰۰ پایگاه معتبر علمی داخلی و خارج از کشور در ارتباط است.

وی ادامه داد: در راستای توسعه کیفی، اقدام به راه‌اندازی کتابخانه الکترونیک با بیش از ۱۱۰ هزار منبع الکترونیک کرده‌ایم.

موحدمنش با بیان اینکه ۱۸ رشته در مقطع کارشناسی ارشد و ۱۲ رشته گرایش دکترا را در دستور کار داریم، اظهارداشت: نخستین جشنواره نانوفناوری را امسال در دستور کار داریم.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز