خبرگزاری کار ایران

مره‌صدق در نطق میان دستور:

تلاش دولت در حل مشکلات اقلیت های دینی قابل تقدیر است

asdasd
کد خبر : ۲۰۹۶۵۶

ما ایرانیان یهودی سخنان این جنایتکار جنگی به ویژه اهانت به مردم جهان و تلاش وی در جهت دروغگویی را شدیدا محکوم کرده و از سازمان ملل تقاضا داریم که اجازه ندهد اندک آبروی باقیمانده مجامع بین المللی قربانی جنون این افراد شود.

یک نماینده مجلس از تلاش دولت در حل مشکلات اقلیت‌های دینی تشکر کرد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، سیامک مره صدق نماینده کلیمیان در مجلس در جلسه علنی امروز در نطق میان دستور خود گفت: اطمینان دارم که ملت خداجوی ایران با پیروی از اوامر مقام معظم رهبری و در چارچوب نظام مقدس جمهوری اسلامی و با پایبندی به قانون اساسی که میثاق ملی ماست می تواند بر همه توطئه ها و دشمنی ها غلبه کرده و هر روز گام های استوارتری در بزرگراه کمال و سعادت بردارد و در این راه هیچ باکی از توطئه های استکبار و صهیونیست ندارد.

مره صدق افزود: جا دارد که از مواضع ضد استکباری ریاست جمهور در مجمع عمومی سازمان ملل و حواشی آن تشکر کنیم و بار دیگر به جهانیان به ویژه استکبار اسرائیل اشغالگر و عروسک های خیمه شب بازی حاکمیت زرو زور مانند دیوید کامرون اعلام می کنم که ملت موحد ایران راه سربلندی و اسقلال را انتخاب کرده و گرچه تا کنون هزینه های بسیاری را پرداخته اما ذره ای در این راه پا پس نخواهد کشید.

وی ادامه داد: یاوه سرایی عناصر کج فهم مانند نخست وزیر انگلیس ذره ای خلل در اراده ملت ایران ایجاد نمی کند. آقای کامرون باید بداند که اکنون زمانه ای نیست که روباه پیر استعمار بتواند در خاورمیانه و خلیج فارس حکمرانی کند. خون خشک شده امیرکبیر بر دیوار حمام فین، خون های ریخته شده در کودتای ناجوانمردانه آمریکا و انگلیس در ۲۸ مرداد، خون شهدای ۱۵ خرداد و انقلاب اسلامی ایران در سال ۵۷ و خون پاک موحدانی که در دفاع مقدس برای حفظ ایران نثار گردید امروز نهال سربلندی ملت ایران را چنان آبیاری کرده که به درختی تنومند تبدیل شده است که هیچ ارزشی برای استکبار قایل نیست.

نماینده کلیمیان در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: به کامرون توصیه می کنم تمام تلاش خود را متوجه حل مشکلات داخلی بریتانیا نماید گویا ایشان از یاد برده است که چند روز پیش بخش قابل توجهی از مردم اسکاتلند می خواستند سرنوشت خود را از سرنوشت بقایای استعمار پیر جدا کنند حافظه تاریخی مردم خاورمیانه به درستی به یاد دارد که چه کسانی با مسلح کردن خرابکاران و افراطیان در سوریه نقطه ایجاد داعش را بارور کردند و اکنون خود ادعای مبارزه با آن را دارند همه می دانیم که رشد گروه های افراطی نتیجه مستقیم دخالت ها و حمایت های استکبار پیر، جوان و ایادی آنها در خاورمیانه است اگر آقای کامرون ادعای مبارزه با تروریسم را دارد به وی پیشنهاد می کنیم که از منطقه خارج شود و سرنوشت ملت ها را به آنها بسپارد.

مره صدق همچنین در ادامه یادآور شد: ما ایرانیان یهودی سخنان این جنایتکار جنگی به ویژه اهانت به مردم جهان و تلاش وی در جهت دروغگویی را شدیدا محکوم کرده و از سازمان ملل تقاضا داریم که اجازه ندهد اندک آبروی باقیمانده مجامع بین المللی قربانی جنون این افراد شود.

وی در پایان گفت: جا دارد از تلاش دولت تدبیر و امید در حل مشکلات اقلیت های دینی و از حمایت رئیس مجلس در این خصوص قدردانی کنم و لازم می دانم با تبریک مجدد سال تو عبری به تمامی موحدان راستین جهان به ویژه موکلانم برای مقام معظم رهبری طول عمر را آرزو دارم.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز