خبرگزاری کار ایران

حاجی‌دلیگانی در گفت‌وگو با ایلنا:

برای اعلام وصول استیضاح وزیر نیرو اصرار داریم / هیات رییسه قانون را اجرا کند

asdasd
کد خبر : ۲۰۹۶۵۱

هنوز کسی از امضا کنندگان امضای خود را از این استیضاح پس نگرفته اند و حدود ۲۸ امضا دارد و ما همچنان اصرار داریم که این استیضاح اعلام وصول شود.

یک نماینده امضا کننده استیضاح وزیر نیرو می‌گوید که برای انجام این استیضاح مصر هستند و هیات رییسه نیز باید این استیضاح را اعلام وصول کند.

حسینعلی حاجی دلیگانی نماینده مردم شاهین شهر در مجلس در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا در ارتباط با نظر منفی هیات رییسه مجلس برای اعلام وصول استیضاح وزیر نیرو گفت: ما به شرایطی جز قانون اساسی و آیین نامه داخلی مجلس قائل نیستیم.

وی ادامه داد: هیات رییسه هم جدا از چارچوبه های قانونی نمی‌تواند کار دیگری در مورد این استیضاح انجام بدهد.

این نماینده مجلس در مورد رایزنی‌های امروزشان با هیات رییسه مجلس در مورد اعلام وصل این استیضاح نیز گفت: بله ما رایزنی و پیگیری کردیم اما از آنجایی که آقای ابوترابی جلسات وزیر و استیضاح کنندگان را پیگیری کرده بود امروز حضور نداشتند و ما نتوانستیم بحثرا به خوبی دنبال و جمع بندی کنیم.

حاجی دلیگانی یادآور شد: هنوز کسی از امضا کنندگان امضای خود را از این استیضاح پس نگرفته اند و حدود ۲۸ امضا دارد و ما همچنان اصرار داریم که این استیضاح اعلام وصول شود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز