خبرگزاری کار ایران

توسط وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی صورت گرفت:

کتاب ارزش نسبی خدمات سلامت سال ۹۳ ابلاغ شد

asdasd
کد خبر : ۲۰۹۵۳۴

«وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی در راستای تصویب نامه هیات وزیران، کتاب ارزش نسبی خدمات سلامت سال ۱۳۹۳ را به دستگاه‌ها و ذی‌نفعان حوزه سلامت کشور جهت اجرا ابلاغ کرد».

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی در راستای تصویب نامه هیات وزیران، کتاب ارزش نسبی خدمات سلامت سال ۱۳۹۳(شامل خدمات جراحی، بیهوشی، داخلی، علوم توانبخشی، پاراکلینیک و پارامدیکال) را به دستگاه‌ها و ذی‌نفعان حوزه سلامت کشور جهت اجرا ابلاغ کرد.

به گزارش ایلنا به نقل از روابط عمومی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی کتاب ارزش نسبی خدمات سلامت سال ۱۳۹۳ موضوع تصویب نامه شماره ۷۴۴۵۰ / ت ۵۰۹۸۲ ه مورخ ۱/۷ / ۱۳۹۳ و ۷۵۸۵۳/۵۰۹۸۲ مورخ ۵/۷ / ۱۳۹۳ هیأت وزیران(شامل خدمات جراحی، بیهوشی، داخلی، علوم توانبخشی، پاراکلینیک و پارامدیکال) و در راستای موفقیت طرح تحول سلامت از سوی دکتر ربیعی وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی به دستگاه‌ها و ذی‌نفعان حوزه سلامت کشور جهت اجرا ابلاغ شد.

بر پایه این گزارش کتاب مذکور به عنوان الگوی مناسب ارائه کنندگان خدمات، اقدامی مهم در جهت واقعی کردن قیمت خدمات تشخیصی درمانی و همچنین پیشگیری از رفتار‌های نامناسب بهداشتی درمانی می‌باشد و با ابلاغ ارزش نسبی جدید خدمات، ضمن حذف تعرفه‌های چند گانه و ساماندهی بازار ارایه خدمات سلامت، شاهد تعادل بین خدمات و اصلاح بسیاری از روند‌ها و فرآیند‌ها خواهیم بود.

گفتنی است کلیات و ارزش‌ نسبی خدمات و مراقبت‌های سلامت مندرج در کتاب مذکور از تاریخ ۱/۷ / ۹۳ ملاک عمل کلیه ارائه‌دهندگان خدمات سلامت در بخش‌های دولتی و عمومی غیر دولتی و خصوصی و سازمان‌های بیمه‌گر پایه و تکمیلی سلامت است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز