خبرگزاری کار ایران

حیدرپور در گفت و گو با ایلنا:

وحدت پایداری با اصولگرایان ممکن نیست

یک عضو فراکسیون رهروان ولایت معتقد است که جبهه پایداری از جریان اصولگرایی جدا شده است و وحدت این جناح با سایر اصولگرایان ممکن نیست.

یک عضو فراکسیون رهروان ولایت معتقد است که جبهه پایداری از جریان اصولگرایی جدا شده است و وحدت این جناح با سایر اصولگرایان ممکن نیست.

عوض حیدرپور نماینده شهررضا در مجلس شورای اسلامی در گفت و گو با خبرنگار ایلنا در ارتباط با وحدت جریان اصولگرایی و میزان ائتلاف جریان سنتی اصولگرا و جبهه پایداری گفت: به نظر من به دلیل اینکه جبهه پایداری از جمع اصولگرایان جدا شده و با شیوه های متفاوتی از اصولگرایان کار کرده است، این وحدت امکانپذیر نیست. همچنین با توجه به نتایج انتخابات های ریاست جمهوری و مجلس گذشته باید توجه داشت که کار برای رسیدن به وحدت سخت است.

وی ادامه داد: البته باید توجه داشت که رسیدن به وحدت یکی از لازمه های جریان اصولگرایی است که آنها باید مقداری کوتاه بیایند یا آنکه به گونه ای رفتار کنند که اصولگرایان به وحدت برسند.

این عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس همچنین در توضیح بیشتر این حرف که جبهه پایداری جدا شده از جریان اصولگرایی است، خاطرنشان کرد: به هر حال اعضای جبهه پایداری جزء جریان اصولگرایی هستند اما با توجه به مواضع تند و انعطاف ناپذیری که از خود نشان داده اند و همچنین با توجه به اقداماتی که انجام می دهند ممکن است نتوانند در رسیدن به وحدت با اصولگرایان موفق باشند.

حیدرپور در ارتباط با اقدامات آیت الله مصباح یزدی در رسیدن به وحدت جریان اصولگرایی نیز یادآور شد: به هر حال هر تلاشی برای اینکه جمع اصولگرایان یکپارچه تر و یکدست تر شود پسندیده و ممدوح است و مورد علاقه تمام اصولگرایان هم است. اینکه این کار باید حتما اجرا شود کار خوبی است و من فکر می کنم که اگر بزرگان قبایل اصولگرایی هم دور یکدیگر بنشینند و با یکدیگر رایزنی هایی داشته باشند به صورت طبیعی می تواند هماهنگی و وحدت را ایجاد کنند.

کد خبر : ۲۰۹۳۰۰