خبرگزاری کار ایران

سخنگوی کمیسیون عمران مجلس در گفت‌و‌گو با ایلنا:

تصدی سازمان هواپیمایی به شخصی داده شده که فقط درگیر امضا کردن است

asdasd
کد خبر : ۲۰۹۲۳۶

متاسفانه تصدی سازمان هواپیمایی کشور به شخصی داده شده که فقط درگیر امضا کردن و کارهای روزمره شده است.

سخنگوی کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه وزیر راه و شهرسازی و رییس سازمان هواپیمایی به عنوان دو مقام عالی و متولی در حمل و نقل هوایی باید درباره علت سانحه ایران ۱۴۰ پاسخگو باشند، ‌ گفت: عامل اصلی سقوط هواپیمای ایران۱۴۰ رییس سازمان هواپیمایی است که باید در این‌باره پاسخگو باشد.

حامد قادرمرزی در گفت‌و‌گو با ایلنا با بیان اینکه اگر لازم باشد هم وزیر راه و شهرسازی و هم رییس سازمان هواپیمایی را برای پاسخگویی به مجلس احضار می‌کنیم، ‌ گفت: ‌ قطعا عالیترین مقام که مسئول است و باید پاسخگو باشد وزیر است که البته وی هیچ‌گاه از قبول مسئولیت شانه خالی نکرده است.

وی با بیان اینکه بار‌ها مجلس درباره ضعف جدی در مدیریت سازمان هواپیمایی کشور، ‌ تذکر و هشدار داده است، گفت: متاسفانه تصدی سازمان هواپیمایی کشور به شخصی داده شده که فقط درگیر امضا کردن و کارهای روزمره شده است.

سخنگوی کمیسیون عمران مجلس ادامه داد: وزیر راه و شهرسازی باید فارغ از گروه بندی‌های سیاسی، مدیر متخصصی را جایگزین رییس فعلی سازمان هواپیمایی کند و هر روز تاخیر در عزل متولی سازمان هواپیمایی احتمال سوانحی مشابه با سانحه ایران ۱۴۰ را افزایش می‌دهد.

قادرمرزی با اشاره به سکوت محمد علی نوریان به عنوان قائم مقام وزیر راه در امور هوانوردی، گفت: دقیقا از زمان سانحه مقائم مقام وزیر در این حوزه سکوت اختیار کرده است که حتما دلایلی دارد اما رییس سازمان هواپیمایی و وزیر راه و شهرسازی باید درباره عوامل سانحه ایران ۱۴۰ پاسخگو باشند، نه قائم مقام وزیر.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز