خبرگزاری کار ایران

حیدر العبادی:

عراق برای مقابله با داعش نیازی به نیروهای بین‌المللی ندارد

asdasd
کد خبر : ۲۰۹۲۲۷

عراق برای مقابله با داعش نیازی به اعزام نیروی زمینی به این کشور ندارد زیرا دارای نظامیان و نیروهای مردمی کافی برای شکست گروه‌های تروریستی است.

«حیدر العبادی» نخست‌وزیر عراق تاکید کرد که کشورش برای مقابله با گروه تروریستی داعش نیازی به نیروهای بین‌المللی ندارد.

به گزارش ایلنا به نقل از سومریه نیوز، العبادی پس از دیدار با «عمار الحکیم» رئیس مجلس اعلای اسلامی عراق در کنفرانسی مطبوعاتی گفت که دولت عراق مسئول حمایت از شهروندان این کشور بدون در نظر گرفتن طایفه یا دیانت آنها است.

العبادی افزود که وی تعهد داده است که از همه سربازان و شهروندان عراقی دفاع می‌کند و اجازه نمی‌دهد که غیرنظامیان هدف بمباران قرار گیرند.

نخست‌وزیر عراق تصریح کرد که ائتلاف بین‌المللی ضد داعش تاکید کرده است که به حاکمت عراق احترام گذاشته و به این کشور نیروی زمینی اعزام نمی‌کند.

العبادی در این کنفرانس مطبوعاتی تاکید کرد که عراق برای مقابله با داعش نیازی به اعزام نیروی زمینی به این کشور ندارد زیرا نظامیان و نیروهای مردمی کافی برای شکست گروه‌های تروریستی در اختیار دارد.

وی در ادامه گفت که نیروهای عراقی فقط به پوشش هوایی ائتلاف ضد داعش، حمایت لجستیکی و کمک تسلیحاتی نیاز دارند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز