خبرگزاری کار ایران

ترکان در جمع خبرنگاران:

شکایت از دولت قبل مسیر خود را طی می‌کند

asdasd
کد خبر : ۲۰۹۲۰۹

خبر استعفایم از ریاست شورای عالی مناطق آزاد صحت ندارد / مذاکرات مسیر خودشان را طی می‌کند و این شایعات درباره به نتیجه نرسیدن آنها صحیح نمی باشد و باید به آنها فرصت داد تا به نتیجه منطقی برسند.

رییس شورای عالی مناطق آزاد اعلام کرد که بررسی شکایت از تخلفات دولت قبل در حال طی کردن مسیر خود است.

به گزارش خبرنگار ایلنا، اکبر ترکان در حاشیه مراسم ترحیم مادر آیت اله هاشمی شاهرودی در جمع خبرنگاران در پاسخ به این سوال که آیا خبر استعفای شما از ریاست شورای عالی مناطق آزاد صحت دارد؟ گفت: من این خبر را تکذیب می‌کنم.

وی درباره شکایت دولت از تخلفات دولت گذشته اظهار داشت: شکایت از دولت دهم مسیر خود را طی می‌کند.

ترکان در پاسخ به سوالی درباره گروه های خودروسازی جدید در کشور گفت: ‌یک گروه در اروند و گروه دیگر در چابهار کارهای خودشان را شروع کردند و مطالعات آنها در این باره در حال طی شدن است و تا این مطالعات تمام نشود، دولت درباره آنها نمی‌تواند نظری بدهد.
وی ادامه داد: سعی دولت این است گروه‌هایی که توانایی رقابت در بازار جهانی را دارند، حمایت کند.

ترکان در پاسخ به سوال دیگری درباره قیمت خودرو گفت: این موضوع مربوط به شورای رقابت است که هر توافقی که درباره این موضوع در آنجا صورت گرفته است، درست می‌باشد.

مشاور رئیس جمهور در مناطق آزاد در پاسخ به سوال دیگری درباره نتایج مذاکرات و تاثیر آن بر بازار گفت: ‌ مذاکرات مسیر خودشان را طی می‌کند و این شایعات درباره به نتیجه نرسیدن آنها صحیح نمی باشد و باید به آنها فرصت داد تا به نتیجه منطقی برسند.
وی درباره بازار گفت: بازار متعادل است و تحت مدیریت کامل دولت قرار دارد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز