خبرگزاری کار ایران

حجت‌الاسلام والمسلمین آل هاشم:

رهبر معظم انقلاب، رهبر جهان اسلام است

asdasd
کد خبر : ۲۰۹۰۱۵

لازم است نه تنها در هفته دفاع مقدس بلکه در تمام طول سال از ایثارگری‌ها، مردانگی‌ها و غیورمردی سربازان، شهدا و ایثارگران تجلیل کنیم زیرا عزت و آبروی جمهوری اسلامی به برکت خون شهدا و ایثارگری ایثارگران دفاع مقدس است.

حجت‌الاسلام والمسلمین آل هاشم خاطرنشان کرد: در تیرماه سال ۶۰ توطئه‌ای با بمب‌گذاری در یک دستگاه ضبط صوت در مسجد ابوذر تهران صورت گرفت که به دنبال گرفتن رهبری از نظام اسلامی بودند ولی به یاری خدا این امر اتفاق نیفتاد و امروزه رهبر معظم انقلاب رهبر جهان اسلام است.

به گزارش ایلنا، حجت‌الاسلام والمسلمین سید محمد علی آل هاشم نماینده ولی فقیه و رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش جمهوری اسلامی ایران در مراسم تجلیل از مقام شامخ سربازان ۸ سال دفاع مقدس ارتش که در پادگان امام خمینی(ره) دژبان آجا برگزار شد، با اشاره به نقش سربازان، جانبازان، ایثارگران و شهدا در دوران ۸ سال دفاع مقدس اظهار داشت: تجلیل از سربازان دوران دفاع مقدس به نمایندگی از کل سربازان میهن عزیزمان ایران اسلامی است که فداکاری و ایثار کردند و از ۴۸ شهید ارتش جمهوری اسلامی ایران شهدای سرباز بخش عمده‌ای را به خود اختصاص دادند.

نماینده ولی فقیه و رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش جمهوری اسلامی ایران اضافه کرد: لازم است نه تنها در هفته دفاع مقدس بلکه در تمام طول سال از ایثارگری‌ها، مردانگی‌ها و غیورمردی سربازان، شهدا و ایثارگران تجلیل کنیم زیرا عزت و آبروی جمهوری اسلامی به برکت خون شهدا و ایثارگری ایثارگران دفاع مقدس است.

حجت‌الاسلام والمسلمین آل هاشم با اشاره به نیت شوم استکبار جهانی با هدف سرنگونی نظام جمهوری اسلامی گفت: همه دنیای غرب و شرق دست به دست هم دادند که ایران اسلامی را سرنگون کنند، صدام با حمایت آنان در مقابل دوربین‌های تلویزیونی قرارداد الجزایر را پاره کرد و ادامه مصاحبه را به سه روز بعد در خوزستان و یک هفته بعد در تهران موکول کرد.

نماینده ولی فقیه و رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش جمهوری اسلامی ایران با اشاره به حمایت‌های تسلیحاتی آمریکا و شوروی، شیمیایی آلمان و پشتیبانی هوایی هواپیمایی فرانسه و حمایت مالی سایر کشورها تصریح کرد: تمام این‌ها به نیت براندازی جمهوری اسلامی ایران بود چرا که استکبار از پیروزی ملت ایران به رهبری امام خمینی(ره) غافلگیر شده بود.

وی گفت: از روزهای نخستین پیروزی انقلاب ۱۹ ماه توطئه از قبیل انفجار و ترور انجام شد ولی نتیجه نگرفتند و فکر می‌کردند از طریق حمله نظامی این امر محقق می‌شود که با جانفشانی‌های شهدا و ایثارگران نیروهای مسلح از قبیل ارتش، ‌ سپاه، ‌ ارتش، بسیج، عشایر و جهاد سازندگی در هشت سال دفاع مقدس این امر محقق نشد و جمهوری اسلامی ایران و ملت ایران پیروز شدند.

حجت‌الاسلام والمسلمین آل هاشم با اشاره به اهداف استکبار و صدام از حمله به ایران اضافه کرد: دشمن به دنبال تصرف خوزستان، تصرف بر نفت منطقه از طریق خوزستان و جلوگیری از صدور انقلاب بود که به برکت خون شهدا و جانفشانی نیروهای مسلح و ایثارگران این امر اتفاق نیفتاد و لازم است که علاوه بر ایام دفاع مقدس از جانفشانی شهدا و ایثارگران در تمام ایام تجلیل کنیم.

وی با اشاره به ابعاد توطئه دشمن در زمینه‌های مختلف اضافه کرد: دشمن در حال جنگ اقتصادی و فرهنگی با ایران اسلامی است و جنگ نرم یا به فرموده مقام معظم رهبری ناتوی فرهنگی بسیار خطرناک است و باید بسیار مراقب باشیم تا در این جنگ هم سربلند شویم.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز