خبرگزاری کار ایران

استاندار لرستان؛

فرودگاه خرم‎آباد و آزادراه " خرم‌آباد - اراک " نام‌گذاری شدند

asdasd
کد خبر : ۲۰۷۸۶۶

فرودگاه خرم‎آباد به نام خلبان شهید غلامرضا چاغروند و آزادراه خرم‎آباد به اراک به نام سردار شهید محمد بروجردی نام‏گذاری شدند.

استاندار لرستان گفت: فرودگاه خرم‎آباد به نام خلبان شهید غلامرضا چاغروند و آزادراه خرم‎آباد به اراک به نام سردار شهید محمد بروجردی نام‏گذاری شدند.

به گزارش خبرنگار ایلنا از خرم آباد، هوشنگ بازوند اظهار داشت: با توجه به این که استان لرستان شهدای بزرگی را تقدیم انقلاب کرده است و پیرو درخواست‌‏های مکرر خانواده‏‌های شهدا و ایثارگران لرستان در خصوص تعیین نام پروژه آزاد راه خرم‏‌آباد به اراک به نام سردار شهید محمد بروجردی و فرودگاه این شهر به نام خلبان شهید غلامرضا چاغروند، بر این اساس ما نیز به دنبال این بوده‌‏ایم که برخی از پروژه‎های این استان را به نام این شهدا نام‏‌گذاری کنیم.

وی عنوان داشت: بر همین اساس طی نامه‏‌ای که به وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی فعلی نوشته‌‏ایم، خواستار نام‏گذاری پروژه آزاد راه خرم‌‏آباد به اراک به نام سردار شهید محمد بروجردی و فرودگاه این شهر به نام خلبان شهید غلامرضا چاغروند شدیم که خوشبختانه این پیشنهادات در شورای فرهنگ عمومی مصوب شدند.

بازوند بیان داشت: شهیدانی مانند چاغروند و بروجردی افتخار بزرگی برای همه ملت ایران به ویژه مردم لرستان هستند، بنابراین ما نیز در این خصوص همه تلاش خود را به کار بردیم که امروز پروژه آزاد راه خرم‌‏آباد به اراک به نام سردار شهید محمد بروجردی و فرودگاه این شهر به نام خلبان شهید غلامرضا چاغروند نام‏گذاری شدند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز