خبرگزاری کار ایران

سلیمانی در نطق میان دستور:

رفتار دولت در موضع هسته‌ای کاملا مبهم و غیر شفاف است

asdasd
کد خبر : ۲۰۷۷۱۸

متاسفانه دولت فقط اقدام به انتقاد اغراق آمیز و تخریبی علیه دولت گذشته می کند و علی رغم هیاهوی دولت هنوز مشکلات اقتصادی به دلیل تنبلی دولت بیشتر و بیشتر می شود.

نماینده مردم تهران گفت: رفتار دولت در موضع هسته‌ای کاملا مبهم و غیر شفاف است بنابراین نباید حقوق ملت ایران را مغرضانه تعریف کنند، به مذاکره کنندگان می گویم باید بیانتان کوبنده و دستانتان پرتوان باشد چون زبان و منطق ملت ایران محکم، قوی و با پشتوانه است.

به گزارش خبرنگار ایلنا، محمد سلیمانی در جلسه علنی امروز صبح مجلس شورای اسلامی در نطق میان دستور خود گفت: نبرد بین حق و باطل در طول تاریخ وجود داشته، همین مبارزه ملت ایران، باعثشده مردم ایران سرافراز و تاثیرگذار در جهان باشند.: هر کسی به هر دلیلی از نظام فاصله گرفته سرنوشتش به نوکری آمریکا و انگلیس ختم شده لذا به کسانی که با انقلاب اسلامی زاویه گرفته اند هشدار می دهم تا دیر نشده برگردند تا عزتمند شوند و ذلیل نشوند.

وی افزود: به رسانه ها و روزنامه ها که در برجسته کردن هیبت استکبار و تضعیف روحیه انقلابی مردم تلاش دارند و می‌خواهند آرمان های انقلابی را کم رنگ کنند می گویم این مسیر شما به اردوگاه استکبار ختم می شود، وجود و تلاش نوکران آمریکا در فضای رسانه ای باعثنمی‌شود که ذره ای از پایداری مردم ایران در برابر توطئه های دشمنان کم شود.

این نماینده مجلس ادامه داد: ۸ سال دفاع مقدس مردم ایران شهادت می دهد که مردم ایران از آزادی خود به قیمت خون فرزندانشان دفاع می کنند، مبادا فشارهای ظاهری استکبار مسئولان را نسبت به خط اصیل انقلاب سست کند، ملت ایران هیچ گاه حاضر نشده و نمی شود که در مقابل آمریکا سر خم کند.

وی ادامه داد: توافق ضعیف و یک جانبه ژنو برای چه بود آیا تحریم ها کم شد؟ خیر آیا تحریم جدید اعمال نشد؟ بلی، آیا امریکا همین توافق نیم بند را نیز بارها نقض نکرد؟ بلی، آمریکا کدام اقدام عملیاتی را در راستای این توافق نامه ضعیف انجام داده، هیچ، بنابراین به جای ابقای موفقیت کاذب باید موارد نقض توافقنامه را روی میز مذاکره قرار داد تا این موضوع به اطلاع جهانیان برسد و از هر گونه حرکت نابه جا پرهیز شود.

سلیمانی گفت: رفتار دولت در موضع هسته ای کاملا مبهم و غیر شفاف است بنابراین نباید حقوق ملت ایران را مغرضانه تعریف کنند، به مذاکره کنندگان می گویم باید بیانتان کوبنده و دستانتان پرتوان باشد چون زبان و منطق ملت ایران محکم، قوی و با پشتوانه است.

سلیمانی افزود: متاسفانه دولت فقط اقدام به انتقاد اغراق آمیز و تخریبی علیه دولت گذشته می کند و علی رغم هیاهوی دولت هنوز مشکلات اقتصادی به دلیل تنبلی دولت بیشتر و بیشتر می شود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز