خبرگزاری کار ایران

افخم در واکنش به اقدام آمریکا در حمله به سوریه:

حمله آمریکا نقض حاکمیت ملی سوریه است

asdasd
کد خبر : ۲۰۷۴۷۶

این عملیات در راستای اقدامات مداخله‌جویانه قبلی در منطقه که به پیچیده شدن اوضاع منطقه منجر شد محسوب می‌شود.

سخنگوی وزارت امور خارجه تاکید کرد: اقدام آمریکا در حمله به سوریه که خارج از سازوکارهای شناخته شده بین‌المللی صورت گرفت، نقض حاکمیت ملی این کشور و قوانین و اصول حقوق بین‌الملل محسوب می‌گردد که بی‌تردید پیامدهای منفی بسیاری را در صحنه بین‌المللی بدنبال دارد.

به گزارش ایلنا، مرضیه افخم در مورد اقدام آمریکا و چند کشور دیگر در حمله به برخی اهداف در داخل خاک سوریه اظهار داشت: این عملیات در راستای اقدامات مداخله‌جویانه قبلی در منطقه که به پیچیده شدن اوضاع منطقه منجر شد محسوب می‌شود.

وی با تاکید بر ضرورت ریشه‌کن کردن تروریسم با رعایت اصول و موازین بین‌المللی افزود: اقدام آمریکا در حمله به سوریه که خارج از سازوکارهای شناخته شده بین‌المللی صورت گرفت، نقض حاکمیت ملی این کشور و قوانین و اصول حقوق بین‌الملل محسوب می‌گردد که بی‌تردید پیامدهای منفی بسیاری را در صحنه بین‌المللی بدنبال دارد.

سخنگوی وزارت امور خارجه جمهوری اسلامی ایران نسبت به تکرار اشتباهات گذشته آمریکا و برخی کشورها در برخورد دو گانه با پدیده تروریسم و مسلح کردن گروه‌های شناخته‌شده در منطقه هشدار داد و تاکید کرد: مسئولیت عواقب اقدام جدید آمریکا از جمله کشته و مجروح شدن شهروندان بی‌گناه بر عهده کسانی است که راه را برای ورود سلاح و تروریسم به سوریه و سایر کشورهای منطقه هموار کرده و با حمایت‌های مالی و تسلیحاتی از گروه‌های تندرو، به بحران در سوریه و آتش فتنه در منطقه دامن می‌زنند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز