خبرگزاری کار ایران

مقام‌های روسیه:

حمله ائتلاف ضدداعش بدون هماهنگی با متحدان دمشق انجام شد

asdasd
کد خبر : ۲۰۷۴۰۸

مقام‌های روسیه از حملات هوایی آمریکا علیه گروه تروریستی داعش در خاک سوریه انتقاد کرده و اعلام کردند که این حملات باید با موافقت متحدان دمشق انجام می‌شد.

مقام‌های روسیه تاکید کردند که برای جلوگیری از ایجاد تنش، حملات هوایی در سوریه باید با هماهنگی دمشق و متحدان آن انجام شود.

به گزارش ایلنا به نقل از رویترز، مقام‌های روسیه امروز - سه‌شنبه - از حملات هوایی آمریکا علیه گروه تروریستی داعش در خاک سوریه انتقاد کرده و اعلام کردند که این حملات باید با موافقت متحدان دمشق انجام می‌شد.

بنا بر اعلام مقام‌های مسکو، انجام این حملات بدون هماهنگی باعثتشدید تنش در منطقه می‌شود.

وزیر خارجه روسیه در بیانیه‌ای اعلام کرد: ‌ «هر اقدام مشابهی باید مطابق قوانین بین‌المللی انجام شود.»

وی افزود: «چنین رویکردی نه تنها نشان‌دهنده اقدامی یک‌جانبه و نه چندان رسمی است، بلکه بدون موافقت صریح و کامل دولت سوریه یا تصویب تصمیم کنسول امنیتی ملل متحد انجام شده است.»

وزیر خارجه روسیه در ادامه گفت: «تلاش برای دستیابی به اهداف سیاسی - جغرافیایی با نقض تمامیت ارضی دیگر کشور‌ها، تنها باعثتشدید تنش‌ها و ادامه ناپایداری می‌شود.»

بر اساس این گزارش، آمریکا به همراه تعدادی از کشورهای حاشیه خلیج‌فارس بامداد امروز نخستین حمله هوایی به مواضع گروه تروریستی داعش را انجام دادند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز