خبرگزاری کار ایران

رییس اتاق بازرگانی مازندران:

پرداخت مالیات باید شامل همه ی افراد جامعه گردد

asdasd
کد خبر : ۲۰۷۳۶۳

اساس کار دولت تدبیر و امید، سر و سامان بخشیدن به کارهاست و با توجه به وضعیت اقتصادی موجود اگر ما در کنار هم قرار نگیریم حل مشکلات به سادگی امکانپذیر نمی باشد یا به کندی پیش خواهد رفت.

رییس اتاق بازرگانی استان مازندران گفت: برگزاری جلسه های کارگروه وی‍ژه ی حمایت از تولید و راه کارهایی که در آن ارائه می شود برای عبور از رکود در مازندران موثر است.

به گزارش خبرنگار ایلنا از ساری، " غلامرضا عشریه " در دومین جلسه کارگروه وی‍ژه ی حمایت از تولید، با بیان اینکه برگزاری این جلسات و راه کارهایی که در آن ارائه می شود برای عبور از رکود در مازندران موثر است اظهار داشت: باید در این جلسات موضوعاتی که مانع پیشرفت تولید است و حتی در استان هم قابل حل نمی باشد بدلیل وجود مشغله های زیاد، بررسی و موانع از سر راه برداشته شود.

وی ادامه داد: تا هفته ی دیگرباید گزارش عملی را بعنوان نتیجه فعالیت کارگروه حمایت از تولید ارائه دهیم و گزارش میدانی از وضعیت صنعت و اقتصاد استان تهیه کنیم و با مراجعه به واحدهای صنعتی از نزدیک با مشکلات آنها آشنا شویم.

عشریه با بیان اینکه اگر نیم نگاهی به صنعت استان مازندران گردد مشکلات پیش رو تا حدودی مرتفع خواهد شد افزود: اگر این مهم انجام شود علاوه بر برطرف شدن دغدغه اشتغال جوانان به وظیفه ی خود در قبال عمل به منویات مقام معظم رهبری مبنی بر تلاش در خوزه اقتصادی عمل نموده ایم.

رییس اتاق بازرگانی استان مازندران به شعار امسال مقام معظم رهبری اشاره و تاکید کرد: امنیت، آسایش و توسعه اقتصادی ما در گروه عمل به فرمایشات مقام معظم رهبری است و اگر ما به حوزه ی اقتصادی توجه وی‍ژه داشته باشیم بخشی از این کارها را سر و سامان خواهیم داد.

وی از تشکیل جلسه مشترک بین مجمع نمایندگان استان مازندران، اتاق بازرگانی و هیأت رییسه اتاق ایران در یکشنبه هفته آینده خبر داد و گفت: باید مباحثکلی در زمینه مشکلات موجود در در حوزه های صنعت، تجارت خارجی، خدمات فنی و مهندسی و راه، بررسی شود و در آن جلسه که با حضور استاندار برگزار می شود ارائه گردد.

عشریه با بیان اینکه این فضا فرصت مناسبی است تا مشکلات استان مطرح شود تصریح نمود: اساس کار دولت تدبیر و امید، سر و سامان بخشیدن به کارهاست و با توجه به وضعیت اقتصادی موجود اگر ما در کنار هم قرار نگیریم حل مشکلات به سادگی امکانپذیر نمی باشد یا به کندی پیش خواهد رفت.

رییس اتاق بازرگانی استان مازندران ادامه داد: متاسفانه با پرداخت ۲۵ درصدمالیات و ارزش افزوده در حق تولید کنندگان اجحاف می شود زیرا این قشر هنوز محصول خود را به بازار نفرستاده باید مالیات و ارزش افزوده آن را پرداخت نمایند تا مشمول جریمه نشوند.

وی افزود: پرداخت مالیات باید شامل همه ی افراد جامعه گردد و صرف اینکه صنعتگران دفتر و کارخانه مشخصی دارند یقه ی تولید کنندگان را نگیریم زیرا نرخ سود های بانکی در راستای حمایت از تولید نیست.

عشریه با بیان اینکه کمک به تولید کمک به شخص نیست و کمک به اقتصاد و زیرساخت های تولید و صادرات مازندران محسوب می شود اظهار داشت: اگر تولید حمایت نشود قشر عظیمی از جوانان در ورطه بیکاری و معضلات اجتماعی خواهند افتاد و این امر به عملکرد ما مسئولین بر می گردد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز