خبرگزاری کار ایران

درحال نخبه‌پروری هستیم؛

سمیع زاده: نتایج گویای سیر صعودی شنای‌ایران است / اهداف ما در اینچئون محقق شد!

asdasd
کد خبر : ۲۰۷۳۵۵

از محسن رضوانی به خاطر حمایت‌هایش از ورزش شنا و شیرجه و واترپلو تشکر می‌کنم. مطمئن باشید این شروع کار ما است. برنامه‌های بسیار کامل و جامعی را برای هر ۳ رشته داریم!

دبیر فدراسیون شنا، شیرجه و واترپلو گفت: نتایج تیم ۵ نفره شنای ایران در بازی‌های آسیایی گویای‌سیر صعودی شنای‌ایران است!

به گزارش ایلنا، محسن سمیع زاده درباره عملکرد شناگران ایران در بازی‌های آسیایی اینچئون اظهار کرد: برنامه‌ها و اهدافی که برای بازی‌های آسیایی داشتیم محقق شد. برنامه ما این بود که شناگران بتوانند رکوردهای خود و رکوردهای ملی را جابجا کنند. خوشبختانه تا روز سوم مسابقات شنا شناگران ایران در همه ماده‌ها توانستند رکوردهای شخصی خود را بزنند. این شنان می‌دهد شنا سیر صعودی داشته است.

وی افزود: تا روز سوم مسابقات شنا ۳ رکورد ملی در ماد‌ه‌های ۵۰ و ۱۰۰ کرال پشت و ۲۰۰ متر قورباغه جابجا شده است. به نظرم دو رکورد خیلی اهمیت داشت یکی ۵۰ متر کرال پشت جمال چاووشی‌فر و دیگری ۲۰۰ متر قورباغه آریا نسیمی‌شاد است. آریا نسیمی‌شاد که فقط ۱۴ سال سن دارد، توانسته بعد از ۶ سال رکورد محمد علیرضایی را بزند. در سال‌های آینده رکوردهای شنا از این هم بهتر خواهد شد.

دبیر فدراسیون شنا گفت: آرشام میرزایی و احمدرضا جلالی اگرچه نتوانستند رکورد ملی را بزنند، ولی رکوردهای خود را جابجا کردند و پس از سال‌ها توانستند زیر ۲۴ ثانیه شنا کنند. تا الان به برنامه‌های خود دست پیدا کردیم و نتایج خوبی گرفتیم. این نوید را می‌دهم که باز هم شناگران ما رکورد می‌زنند.

سمیع‌زاده ادامه داد: من به عنوان دبیر فدراسیون شنا این موفقیت را به جامعه ورزش تبریک می‌گویم! این موفقیت‌ها مدیون برنامه و زحمات یک کار تیمی است. ۵ شناگر ایران در این بازی‌ها شهرستانی هستند. این نشان می‌دهد که شنا در استان‌های مختلف پا گرفته است.

وی با اشاره به برنامه‌ریزی برای بازی‌های آسیایی دوره بعد خاطرنشان کرد: من به عنوان مسئول ستاد بازی‌های آسیایی ۲۰۱۹ از همین الان پیگیر آغاز اردوهای تیم ملی هستم. در رشته شنا چند روز دیگر از ۳۰ نخبه شناگر از کل کشور دعوت خواهیم کرد تا آن‌ها را ارزیابی کنیم. ما در حال نخبه‌پروری هستیم. برنامه‌های توسعه شنا، واترپلو و شیرجه را در دستور کار خود داریم تا در چهار سال آینده در بازی‌های آسیایی از حیثیت وزش کشورمان دفاع کنیم.

دبیر فدراسیون شنا در پایان گفت: خوشبختانه محسن رضوانی با شنا، واترپلو و شیرجه آشنایی کامل دارد و نقاط قوت و ضعف این ورزش‌ها را به خوبی درک می‌کند. قبل از اعزام تیم شنا به بازی‌های آسیایی، رئیس فدراسیون با وجود کمبودها تمام تدارکات و حمایت های لازم را برای ورزشکاران انجام داد. در برنامه‌های شنا و شیرجه و واترپلو هیچ کاستی نداشتیم. تمام برنامه ها با توجه به منابع محدود انجام گرفت. قبل از اعزام رئیس فدراسیون این قول را داده بود که اگر شناگران بتوانند رکورد ملی جابجا کنند پاداش خواهند گرفت و این موضوع محقق شد.

وی تاکید کرد: از محسن رضوانی به خاطر حمایت‌هایش از ورزش شنا و شیرجه و واترپلو تشکر می‌کنم. مطمئن باشید این شروع کار ما است. برنامه های بسیار کامل و جامعی را برای هر ۳ رشته داریم. مطمئن باشید از کیان شیرجه و واترپلو دفاع خواهیم کرد و به همگان نشان خواهیم داد که شنا، شیرجه و واترپلو جزو ورزش های اصلی کشور هستند.

البته این اظهارات در حالی مطرح می‌شود که ۵ شناگر تیم‌ملی در بازی‌های آسیایی تاکنون از صعود به فینال بازی‌ها به عنوان یکی از اهداف فدراسیون شنا بازماندند و به مقام‌هایی بهتر از ۱۴ و ۱۷ و ۱۹ دست نیافتند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز