خبرگزاری کار ایران

جلیلی در گفت‌وگو با ایلنا:

فراکسیون رهروان هنوز هم اکثریت مجلس را تشکیل می‌دهد

asdasd
کد خبر : ۲۰۷۲۱۲

فراکسیون رهروان هنوز اکثریت مجلس را در برگرفته است اما باید تلاش کنند توافق جمعی را در تصمیم گیری‌ها داشته باشند.

عضو شورای مرکزی فراکسیون رهروان ولایت مجلس معتقد است که از لحاظ تعداد هنوز اکثریت مطلق سیاسی مجلس را فراکسیون رهروان تشکیل می دهند و اعضای این فراکسیون اگر بخواهند تغییری ایجاد کنند باید در زمینه اجرای سیاست‌های استراتژیکی باشد که اتخاذ می کنند.

اسماعیل جلیلی در گفت و گو با خبرنگار ایلنا در ارتباط با اظهارات یکی از نمایندگان عضو فراکسیون اصولگرایان مجلس در مورد کم شدن تعداد اعضای فراکسیون رهروان گفت: این حرف صحت ندارد و فراکسیون رهروان هنوز اکثریت مجلس را در برگرفته است اما باید تلاش کنند توافق جمعی را در تصمیم گیری‌ها داشته باشند.

نماینده مسجد سلیمان افزود: به دست آوردن توافقات جمعی و تغییرات اجرایی مهم که در صحن رخ می‌دهد از فعالیت‌های فراکسیون رهروان می‌تواند باشد. به هر حال فراکسیون رهروان ولایت باید به جای تقویت به دنبال تغییر در شیوه اتخاذ تصمیمات استراتژیک خود باشد.

عضو هیات رییسه کمیسیون برنامه و بودجه و محاسبات مجلس با تاکید بر اینکه رهروان نیازی به تقویت ندارد و تقویت شده هست ادامه داد: از لحاظ تعداد هنوز اکثریت مطلق سیاسی مجلس را رهروان تشکیل می‌دهند که تقویت شده هستند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز