خبرگزاری کار ایران

اجراهای «آنتیگونه» و «برپهنه دریا» تمدید شد

asdasd
کد خبر : ۲۰۶۹۰۹

اجرای نمایش " آنتیگونه " به کارگردانی حمیدرضا هدایتی در تماشاخانه سه نقطه، تا ۱۱ مهرماه تمدید شد / اجرای نمایش «بر پهنه دریا» به کارگردانی و بازی پارسا پیروزفر نیز تا ۲۴ مهرماه تمدید شد.

نمایش " آنتیگونه " که براساس سه گانه ی افسانه های تبای اثر سوفوکل، توسط حمیدرضا هدایتی نوشته و کارگردانی شده و از دوم شهریورماه در تالار استاد رکن الدین خسروی این تماشاخانه به صحنه رفته؛ به دلیل استقبال مخاطبان تا ۱۱ مهرماه به اجرای خود ادامه می‌دهد.

به گزارش ایلنا؛ در نمایش آنتیگونه بازیگرانی چون فاطمه احمدى، رامین جعفری، ژیلا دایى، بابک قادرى، رامین معصومیان، حمیدرضا نقره دوست، حمیدرضا بوسعدى، مصطفى مباشرى، مرضیه زهرى، راشین دولت شاهى، بهداد قادرى، شهاب ملک پور و محمد عسگرى به ایفای نقش می‌پردازند.

همچنین مسعود دلخواه در مقام مشاور کارگردان و محمدحسن نجفی نیز به عنوان مدیر پروژه با این گروه همکاری می‌کنند.

سایر عوامل گروه عبارت‌انداز: طراح گریم: آتنا نعمتیان، اجرای گریم: آزاده مالمیر، آرشا شیرازی، موسیقی: آزاد گرجى(پیانو و هارمونیکا)، نسیم فخرى مقدم(گیتار)، یاسمن عدل(ویلون)، دستیار کارگردان: شهاب ملک پور، منشى صحنه و برنامه‌ریز: مریم قربانیان، مدیر صحنه: امونا پیکریان، عکاس: بابک حقى، طراح پوستر و بروشور: سعید خانقشلاقی، روابط عمومى: راحیل روحانى زاده و تبلیغات فضای مجازی: یاسمن عدل.

" آنتیگونه " هر روز به جز شنبه‌ها ساعت ۲۰ در تالار استاد رکن الدین خسروی تماشاخانه سه نقطه، به آدرس میدان ولیعصر بلوار کشاورز، بعد از خیابان فلسطین، خیابان کبکانیان، نبش کوچه مرتضی زاده، به صحنه می‌رود.

علاقمندان می‌توانند جهت تهیه اینترنتی بلیت از طریق سایت تیوال اقدام و به منظور رزرو تلفنی با شماره ۰۹۱۹۶۷۸۷۰۳۲ تماس بگیرند.

در خبر دیگری‌ آمده: نمایش «بر پهنه دریا» به کارگردانی و بازی پارسا پیروزفر که قرار بود تا ۱۷ مهرماه اجرا داشته باشد، تا ۲۴ مهرماه تمدید شد.

«بر پهنه دریا» یک کمدى سیاه است و روایتگر موقعیت منحصر به فرد سه مرد متمدن و کشتى شکسته است که بر روى کلکى در میان اقیانوس سرگردانند. اسلاومیر مروژک نمایشنامه نویس نامدار لهستانى، نمایشنامه «برپهنه دریا» را در سال ١٩۶١ به رشته تحریر در آورده است.

سیاوش چراغی پور، هوتن شکیبا، علی ابدالی و پارسا پیروزفر در این نمایش ایفاى نقش مى کنند. آتوسا قلم فرسایی طراح صحنه و لباس و نورالدین حیدری ماهر دستیار کارگردان، برنامه ریز و مدیر تولید این اثر نمایشى هستند.

علاقه‌مندان برای خرید اینترنتی بلیت می‌توانند به سامانه الکترونیکی تماشاخانه ایرانشهر به آدرس www. tamashakhaneh. ir مراجعه یا برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره‌های ۸۸۸۱۴۱۱۵ و ۸۸۸۱۴۱۲۵ تماس بگیرند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز