خبرگزاری کار ایران

یوسفیان ملا به ایلنا خبر داد:

مذاکره با استیضاح کنندگان وزیر کشور برای منتفی کردن استیضاح

asdasd
کد خبر : ۲۰۶۷۴۱

در تلاش هستیم تا این استیضاح را از طریق مذاکره با استیضاح کنندگان حل کنیم.

یک نماینده مجلس از مذاکره سایر نمایندگان با استیضاح کنندگان وزیر کشور خبر داد و گفت: احتمال منتفی شدن این استیضاح بالا است.

عزت الله یوسفیان ملا نماینده آمل و لاریجان در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا در ارتباط با آخرین وضعیت استیضاح وزیر کشور گفت: انشاء الله این استیضاح به زودی حل خواهد شد.

وی در ادامه با تاکید بر اینکه در حال مذاکره با استیضاح کنندگان هستند، یادآور شد: در حال تلاش هستیم تا این استیضاح را از طریق مذاکره با استیضاح کنندگان حل کنیم.

این نماینده مجلس با بیان اینکه استیضاح در حال حل شدن است، تصریح کرد: البته هنوز نمی‌توان گفت که این استیضاح کاملا منتفی شده است اما از آنجایی که متن استیضاح عبدالرضا رحمانی فضلی نزد من قرار دارد هنوز به هیات رییسه مجلس تحویل داده نشده و در حال تلاش هستیم تا آن را حل کنیم.

گفتنی است روز گذشته چند تن از امضاکنندگان استیضاح وزیر کشور نیز به خبرنگار ایلنا اعلام کردند که احتمال منتفی شدن این استیضاح بالا است. استیضاح وزیر کشور پیش از آغاز تعطیلات مجلس با بیش از ۵۰ امضاء مطرح شده بود که بیشتر مسائل آن مربوط به نحوه انتخاب استانداران از سوی وزیر کشور و عدم مشورت با نمایندگان مجلس برمی گشت.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز