خبرگزاری کار ایران

مسئول واحد هنرهای نمایشی حوزه هنری استان زنجان:

نمایش آقای x با استقبال تماشاگران زنجانی مواجه شد

asdasd
کد خبر : ۲۰۶۷۰۴

هفته گذشته حوزه هنری استان زنجانU میزبان تعداد کثیری از هنرمندان و علاقمندان به تئاتر استان زنجان جهت تماشای نمایش کارگاهی x + y بود.

مسئول واحد هنرهای نمایشی حوزه هنری استان زنجان، گفت: پس از پایان اجرای این نمایش جلسه بحثو گفتگو و تبادل نظر میان هنرمندان تئا‌تر و گروه اجرایی برگزار شد.

به گزارش ایلنا از زنجان، امیر نعمتی، مسئول واحد هنرهای نمایشی حوزه هنری استان زنجان، اظهار کرد: نمایش کارگاهی x + y به نویسندگی و کارگردانی حسین عباسی نیا از اساتید و هنرمندان پیشکسوت استان زنجان در عرصه تئا‌تر در محل حوزه هنری استان زنجان به اجرا درآمد.

نعمتی افزود: در این نمایش هنرمندان جوان و تازه کار در کنار هنرمندان با سابقه و پیشکسوت استان در راستای کسب تجربه و پرورش استعداد‌ها و خلاقیت‌های خود به ایفای نقش پرداختند.

وی با اشاره به هنرمندان حاضر در نمایش کارگاهی x + y عنوان کرد: محمود عربخانی، علی رضایی، عباس ادیبی، حسین سلیمی، مهسا گیلک، فرشته جعفری، فاطمه حیدری، زینب سلطانی، فرینا اسرافیلی، پوریا شاهمرادی و بهزاد صالحی از جمله هنرمندانی بودند که در این نمایش به ایفای نقش پرداختند.

نعمتی با بیان اینکه یعقوب حسنی شیر گریم بازیگران را بر عهده داشت، ابراز کرد: پس از پایان اجرای این نمایش جلسه بحثو گفتگو و تبادل نظر میان هنرمندان تئا‌تر و گروه اجرایی برگزار شد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز