خبرگزاری کار ایران

در پنج ماهه اول سالجاری؛

۳۵۸ نفر در تصادفات جاده ای مازندران فوت شدند / کاهش ۱۴ درصدی مصدومان رانندگی

asdasd
کد خبر : ۲۰۶۶۸۸

در پنج ماهه امسال، تعداد ۳۵۸ نفر در حوادثرانندگی جان خود را از دست داده، که این رقم نسبت به مدت مشابه سال قبل یک درصد کاهش داشت.

مدیرکل پزشکی قانونی مازندران از کشته شدن ۳۵۸ نفر از هموطنان، پنج ماهه نخست امسال در جاده های استان خبر داد.

علی عباسی اظهار کرد: در پنج ماهه امسال، تعداد ۳۵۸ نفر در حوادثرانندگی جان خود را از دست داده، که این رقم نسبت به مدت مشابه سال قبل یک درصد کاهش داشت.

وی افزود: در این گزارش بالاترین آمار تلفات حوادثرانندگی مربوط شهرستان های آمل و ساری هر کدام به ترتیب با۶۰ و ۵۵ مورد بیشترین کشته و جویبار و نکا هر کدام با ۴ مورد کمترین فوتی درآن ثبت شده است.

مدیرکل پزشکی قانونی مازندران گفت: تعداد ۹۹ نفر عابر، ۹۵ نفر سرنشین، ۷۰ نفر راننده، ۹۰ مورد موتورسوار و ۴ نفر دوچرخه سوار هستند.

وی افزود: از مجموع کشته شدگان حوادثرانندگی محور درون شهری با ۹۱ مورد و محور برون شهری با ۲۴۵ مورد و راه روستایی با ۲۲ عنوان در آن به ثبت رسید.

عباسی بیان کرد: در پنج ماهه امسال، شش هزار و ۸۶۲ نفر مصدوم حوادثرانندگی در مراکز پزشکی قانونی استان ثبت شده که در مقایسه با مدت زمان مشابه سال قبل، ۱۴ درصد کاهش داشت.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز