خبرگزاری کار ایران

هیچ مشکلی برای حضور در انتخابات ندارم؛

رشیدی: نمی‌توانیم همه کیک‌بوکس‌ها را حذف کنیم / اختلافات با فدراسیون‌جهانی را حل می‌کنم

asdasd
کد خبر : ۲۰۶۶۳۸

وزیر ورزش دستور بازگشت موی‌تای به فدراسیون ورزش‌های رزمی را صادر کرده که ما هم بر این اساس، نامه‌ای را به فدراسیون انجمن‌های ورزشی ارسال کردیم که هنوز پاسخ قطعی در این باره دریافت نکرده‌ایم.

سرپرست فدراسیون ورزش‌های رزمی گفت: تمایل داریم مسائل و اختلافات موجود در مورد کیک بوکسینگ را با فدراسیون جهانی حل کنیم.

محمود رشیدی در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا درخصوص برگزاری نشست با ناصر نصیری نایب‌رئیس‌ایرانی فدراسیون‌جهانی کیک‌بوکسینگ(واکو)، اظهار داشت: از زمانی که بنده به فدراسیون آمده‌ام، هنوز وی را ندیده‌ام. بنابراین هیچ جلسه‌ای نیز با وی برگزار نکرده‌ام.

وی در مورد صحبت‌های نصیری مبنی بر اینکه هیچ تغییری در مواضع فدراسیون آسیایی واکو در قبال فدراسیون ورزش‌های رزمی ایران ایجاد نشده، تصریح کرد: ما پیش از این نیز اعلام کرده بودیم مایل به همکاری با فدراسیون جهانی و شخص نصیری هستیم. قبلا هم گفته ایم و باز هم تکرار می کنیم مایلیم تیم ملی کیک بوکسینگ ایران، تیم منتخب واکو باشد و مسئولیت آن را نیز نصیری برعهده بگیرد.

سرپرست فدراسیون ورزش‌های رزمی ادامه داد: خوشبختانه نصیری عرق ملی دارد و آدم وطن‌پرستی است. بنابراین فکر می‌کنم در آینده‌ای نزدیک به تعامل و تفاهم خوبی دست پیدا کنیم.

وی در عین حال یادآور شد: البته این را نیز باید بگویم که ما نمی‌توانیم تمامی کیک‌بوکس‌ها را حذف کنیم و تنها با واکو ادامه فعالیت دهیم. با این حال، می‌توان در این خصوص به جمع‌بندی‌های خوبی رسید.

رشیدی در ادامه در پاسخ به این سوال که رشته موی تای کی به فدراسیون ورزش‌های رزمی بازخواهد گشت، گفت: وزیر ورزش دستور بازگشت موی‌تای به فدراسیون ورزش‌های رزمی را صادر کرده که ما هم بر این اساس، نامه‌ای را به فدراسیون انجمن‌های ورزشی ارسال کردیم که هنوز پاسخ قطعی در این باره دریافت نکرده‌ایم.

سرپرست فدراسیون ورزش‌های رزمی در پایان در مورد اینکه گفته می‌شود طبق مفاد جدید اساسنامه فدراسیون‌های ورزشی، سرپرست‌های فدراسیون‌ها نمی‌توانند در مجمع انتخاباتی شرکت کنند، خاطرنشان کرد: از این مفاد جدید اطلاعی ندارم. با این حال فکر نمی‌کنم مشکلی بابت حضور در مجمع انتخاباتی فدراسیون داشته باشم.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز