خبرگزاری کار ایران

با انتشار پیامی،

شرکت سینمایی نور تابان انتخاب فیلم امروز برای اسکار را تبریک گفت

asdasd
کد خبر : ۲۰۶۶۱۵

شرکت سینمایی نور تابان پخش کننده داخلی فیلم امروز با انتشار اطلاعیه‌ای انتخاب این فیلم رابرای هشتاد و هفتمین دوره مراسم اسکار را به سازندگان فیلم، اهالی سینما و خبرنگاران سینمایی تبریک گفت.

فیلم سینمایی امروز به کارگردانی رضا میرکریمی به صورت رسمی به عنوان نماینده ایران برای حضور در مراسم اسکار سال ۲۰۱۵ معرفی شد. شرکت سینمایی نور تابان پخش کننده داخلی فیلم امروز با انتشار اطلاعیه‌ای انتخاب این فیلم رابرای هشتاد و هفتمین دوره مراسم اسکار تبریک گفت.
به گزارش ایلنا متن پیام تبریک روابط عمومی شرکت سینمایی نور تابان بدین شرح است:
فیلم سینمایی امروز به کارگردانی و تهیه کنندگی رضا میر کریمی که در اکران داخلی با استقبال خوبی همراه شده بود توانست نظر نهایی هیات انتخاب فیلم برای اسکار را جلب کند و برای حضور در هشتاد و هفتمین دوره مراسم اسکار معرفی شود.
شرکت سینمایی نور تابان پخش کننده داخلی فیلم امروز با ابراز خوشحالی از این انتخاب از تلاشهای هیات انتخاب تقدیر و تشکر می‌کند و این انتخاب را به کارگردان، تهیه کننده و تمامی دست اندر کاران فیلم امروز، اهالی سینمای ایران، منتقدان سینمایی، خبرنگاران و همه علاقمندان سینما تبریک می‌گوید.
این شرکت همچنین از تمامی اهالی رسانه و خبرنگاران محترم که در زمان اکران این فیلم شرایطی را برای معرفی و دیده شدن این فیلم در داخل و خارج از کشور فراهم اوردند تشکر و تقدیر ویژه می‌کند.
با ذکر این نکته که از نظر این شرکت تمامی ۱۰ نامزد نهایی شایستگی ان را داشتند که به عنوان نماینده ایران در مراسم اسکار حضور پیدا کنند ابراز امیدواری می‌کند که فیلم امروز به کارگردانی رضا میر کریمی بتواند به جمع ۵فیلم پایانی مراسم اسکار ۲۰۱۵ راه پیدا کند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز