خبرگزاری کار ایران

آقایان پشتوانه سازی منفی کرده‌اند؛

رودکی: کارنامه‌درخشان آقایان پربارتر شد / در جودو چه می‌گذرد که قاسمی‌نژاد خداحافظی کرد

asdasd
کد خبر : ۲۰۶۶۰۷

در شرایطی که تمامی کشورهای آسیا سرمایه‌گذاری خوبی بر روی استعدادهای خود انجام داده‌اند، دوستان در فدراسیون، پشتوانه‌سازی منفی کرده‌اند.

دارنده ۲ مدال نقره و برنز رقابت‌های جودوی بازی‌های آسیایی ۲۰۱۰ گوانگژو گفت: در شرایطی که تمامی کشورهای آسیا سرمایه‌گذاری خوبی بر روی استعدادهای خود انجام داده‌اند، دوستان در فدراسیون، پشتوانه‌سازی منفی کرده‌اند.

به گزارش خبرنگار ایلنا، در شرایطی که هفدهمین دوره بازی‌های آسیایی در اینچئون کره‌جنوبی در حال برگزاری است، ۳ ملی‌پوش تیم جودوی کشورمان از دور رقابت‌ها کنار رفتند و تنها جواد محجوب و محمد جمالی باقی مانده‌اند که آنها نیز کار سختی در مقابل حریفانشان در پیش دارند.

محمدرضا رودکی در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا درخصوص حذف زودهنگام ۳ ملی‌پوش جودوی ایران اظهار داشت: این نتایج نشان می‌دهد که بعد از ۲ سال و اندی که آقایان به فدراسیون آمده‌اند، هیچ پشتوانه‌سازی در جودو انجام نداده‌اند و با همان نفرات فدراسیون قبلی کار می‌کنند.

وی با بیان این‌که قرار نبوده اتفاق جدیدی در تیم ملی و نتایج رخ دهد، افزود: در این مدت نه چهره جدیدی وارد جودو شده و نه نتیجه ای قابل قبول کسب شده است.

کاپیتان‌سابق تیم‌ملی‌جودو با انتقاد از مسئولان‌ورزش بابت بی‌توجهی به اتفاقات و عملکرد جودو در مسابقات‌برون‌مرزی، تصریح کرد: دلیل پافشاری وزیر ورزش برای ادامه ریاست آقایان بر فدراسیون را نمی‌دانم. شاید مسائلی در میان است که ما از آن بی‌خبریم.

رودکی در ادامه یادآور شد: برای موفقیت تنها نباید از بچه‌ها انتظار داشت. ملی‌پوشان از تجربه بالایی برخوردارند، اما متاسفانه جو جودو به گونه‌ای نبوده که بتوانند در رقابت‌های مهمی همچون بازی‌های آسیایی مدال بگیرند.

نایب قهرمان دسته سنگین وزن بازی‌های آسیایی ۲۰۱۰ گوانگژو خاطر نشان کرد: برای بچه‌های تیم ملی چه کاری انجام شده؟ آنها نه مربی خوبی داشته اند، نه برنامه‌ریزی خوبی برایشان انجام شده و نه همدلی در تیم ملی وجود داشته است.

وی در مورد خداحافظی قاسمی‌نژاد از تیم ملی اظهار داشت: چه اتفاقاتی افتاده که قاسمی‌نژاد به عنوان قهرمان آسیا، با این سن و سال کم، از تیم ملی خداحافظی می‌کند.

کاپیتان‌سابق تیم‌ملی مقایسه‌ای بین پشتوانه‌سازی کره‌جنوبی و آنچه به عنوان پشتوانه‌سازی در جودوی ایران مطرح می‌شود، انجام داد و افزود: کشوری مثل کره اگرچه در جودوی آسیا جزو مدعیان قاره است، اما در سطح‌جهان از جمله قدرت‌های درجه اول محسوب نمی‌شود، اما شما ببینید پشتوانه‌سازی این کشور کجا و پشتوانه‌سازی ما کجا؟ به نظرم آقایان در فدراسیون پشتوانه‌سازی منفی کرده‌اند.

رودکی در پاسخ به این سوال که آیا فکر نمی‌کنید جای شما در بازی‌های آسیایی اینچئون خالی است، عنوان کرد: بنده با جان و دل در خدمت تیم ملی کشورم بودم، اما رئیس‌فدراسیون به جای اینکه به دنبال منافع جودو باشد، به فکر مسائل‌خاص‌ خودش بود.

دارنده ۲ مدال نقره و برنز بازی‌های آسیایی در پایان گفت: مردم بابت کسب این نتایج ضعیف توسط جودوکاران بسیار ناراحتند. در دوره‌های قبلی بازی‌های آسیایی، جودو همواره جزو رشته‌های مدال‌آور بوده، در بازی‌های ۲۰۰۶ دوحه، من اولین مدال کاروان ایران را به دست آوردم. به هر حال عملکرد ضعیف تیم ملی جودو در بازی‌های اینچئون هم به کارنامه درخشان آقایان در فدراسیون اضافه شد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز