خبرگزاری کار ایران

وزیربهداشت و درمان

خیرین سلامت آران و بیدگل مقام اول را در كشور دارند

asdasd
کد خبر : ۲۰۶۵۸

میزان اعتبارات فعلی وزارت بهداشت و درمان در تعهد پرداخت 60 درصد ساخت واحدهای بهداشتی ودرمانی كشور تكاپوی حجم بالای پروژه های خیرین سلامت درسطح كشور نمی باشد كه معاونت نظارت راهبردی بایستی منابع آن را افزایش دهد.

ایلنا - آران و بیدگل: وزیربهداشت و درمان گفت: میران اعتبارات فعلی وزارت بهداشت و درمان در تعهد پرداخت 60 درصد ساخت واحدهای بهداشتی و درمانی كشور تكاپوی حجم بالای پروژه های خیرین سلامت درسطح كشور نمی باشد كه معاونت نظارت راهبردی بایستی منابع آن را افزایش دهد.

« دكتر مرضیه وحید دستجردی» درحاشیه افتتاح پروژه های بهداشتی و درمانی شهرستان آران و بیدگل در گفتگو با خبرنگار ایلنا در آران و بیدگل، ضمن تقدیر از خیرین بیمارستان ساز آران و بیدگل گفت: خیرین آران و بیدگل با توجه به حجم بالای سرمایه گذاری كه در ساخت بیمارستان ومراكزبهداشتی ودرمانی این شهر دارند توانسته اند مقام اول را در كشور بدست آورند.

وی در پاسخ سئوال خبرنگار ایلنا نسبت به نبود پرشك متخصص در شهرستان آران و بیدگل گفت: پس از بهره برداری از بیمارستانها وكلینیك های تخصصی كه با كمك خیرین دراین شهرستان درحال ساخت است كلیه متخصین اعم از زنان و داخلی كه دراین شهرلازم باشد دراین بیمارستانها به كار گرفته خواهند شد.

وی سهم اعتبارات فعلی تعهد شده وزارت بهداشت درساخت واحدهای بهداشتی و درمانی كشور را بالغ بر 20 میلیارد تومان ذكر كرد و گفت: این میزان اعتبار تكاپوی حجم بالای پروژه های خیرین سلامت در سطح كشور نیست كه بایستی منابع آن را معاونت نظارت راهبردی افزایش دهد.

وی تصریح كرد: درحال حاضر برای تعهد 60 درصد وزارت بهداشت و درمان در ساخت واحدهای بهداشتی و درمانی توسط خیرین كل كشور به 60 میلیارد تومان اعتبار نیاز است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز