خبرگزاری کار ایران

بازی‌آسیایی‌اینچئون - کره‌جنوبی؛

پایان کار تیم تپانچه ۱۰ متر بادی مردان با عنوان دهمی

asdasd
کد خبر : ۲۰۶۳۷۲

دومین روز از بازی‌های آسیایی با برگزاری رشته تپانچه ۱۰ متر بادی‌مردان دنبال شد و تیم کشورمان با ترکیب ابراهیم برخورداری، محمد احمدی و ابراهیم رحیمی سنگری به مصاف حریفان خود رفت.

تیم تپانچه ۱۰ متر بادی مردان در دومین روز رقابت‌های مسابقات تیراندازی آسیا، توانست در بین ۱۰ تیم برتر آسیا قرار گیرد.

به گزارش ایلنا، دومین روز از هفدهمین دوره بازی‌های آسیایی اینچئون با برگزاری رشته تپانچه ۱۰ متر بادی‌مردان دنبال شد و تیم کشورمان با ترکیب ابراهیم برخورداری، محمد احمدی و ابراهیم رحیمی سنگری به مصاف حریفان خود رفت.

در این رقابت‌ها که با حضور قهرمانان‌جهان برگزار شد، تیم کشورمان توانست در بین ۱۵ تیم حاضر در این مسابقات به مقام دهم آسیا دست یابد و با امتیاز ۱۷۰۶ خود را در جمع ۱۰ تیم برتر آسیا قرار دهد. در این بخش تیم‌های کره‌جنوبی با امتیاز ۱۷۴۴، چین با امتیاز ۱۷۴۳ و هند با امتیاز ۱۷۴۳ به ترتیب مقام‌های اول تا سوم تیمی را از آن خود کردند.

در بخش انفرادی نیز، ورزشکاران کشورمان علی‌رغم تلاش زیاد، نتوانستند نام خود را در فینال این رشته ببینند و در نهایت برخورداری(۵۶۹) در جایگاه سی و یکم، محمد احمدی(۵۶۹) در جایگاه سی و دوم و رحیمی سنگری(۵۶۸) در جایگاه سی و سوم قرار گرفتند.

در این رشته کیم چئونگ یونگ از کره‌جنوبی، پانگ وی از چین و جین جونگ اوه از کره‌جنوبی توانستند سکوهای اول تا سوم را از آن خود کردند و رشید یونسف(قزاقستان)، جیتو رای(هند)، تران‌کوئیک‌کونگ و هونگ‌ژوان‌وین(ویتنام) و پو کوئیتینگ(چین) رده‌های چهارم تا هشتم را به نام خود ثبت کردند.

هفدهمین دوره بازی‌های آسیایی اینچئون از ۲۸ شهریور تا ۷ مهرماه در رشته تیراندازی برگزار می‌شود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز