خبرگزاری کار ایران

علی منتظری در اختتامیه جشنواره تهران – مبارک تجلیل شد؛

قدردانی از مدیری که برای خدمت آمد نه ریاست

asdasd
کد خبر : ۲۰۶۳۵۱

مراسم بزرگداشت مدیرکل سابق مرکزهنرهای نمایشی برگزار شد. منتظری خطاب به وزیر گفت: جناب وزیر باور کنید زمان‌هایی می‌رسید که بخاطر دشواری کار و فشار برگزاری جشنواره؛ زبانم سیاه می‌شد.

مدیرکل خوش‌نام مرکز هنرهای نمایشی در سال‌های ابتدایی انقلاب، که شب گذشته(۲۹ شهریور) در مراسم اختتامیه پانزدهمین جشنواره تئاتر عروسکی شرکت کرده بود، گفت: مردم قدرشناس زحمت مدیران هستند و اگر جایی مشکلی وجود دارد این ما هستیم که باید خود را اصلاح کنیم.

به گزارش خبرنگار ایلنا، علی منتظری که شاید پس از سال‌ها در سالن اصلی تالار وحدت برای حاضران و علاقه‌مندان به هنر نمایش سخن می‌گفت؛ در مراسم بزرگداشت خود بیان کرد: از اینکه افتخار پیدا کردم در مراسم اختتامیه پانزدهمین جشنواره بین‌المللی تئاتر عروسکی تهران - مبارک حضور داشته باشم؛ بسیار خوشحالم. جشنواره‌ای که سال ۱۳۶۸ به همت هنرمندان تئاتر عروسکی جان گرفت و امروز به دوره پانزدهم رسیده است.

بنیان‌گذار جشنواره تئاتر عروسکی در همین رابطه ادامه داد: برایم جای افتخار است که پس از حدود ربع قرن حضور در مرکز هنرهای نمایشی و در میان هنرمندان تئاتر ازجمله عروسکی؛ امروز توسط شیرزنی همچون مرضیه برومند و همکارانشان در ستاد برگزاری جشنواره مورد توجه قرار می‌گیرم.

مدیر اسبق مرکز هنرهای نمایشی به شرایط سخت برگزاری جشنواره تهران – مبارک در دوره‌های نخست اشاره کرد و گفت: تجربه برگزاری این جشنواره را سال‌ها قبل داشتم و می‌دانم دوستان با چه دشواری فعالیت می‌کنند. واقعا زمان‌هایی می‌شد که خانم برومند و دیگر همکاران در ستاد برگزاری جشنواره تا پاسی از شب بیدار بودند و به امور رسیدگی می‌کردند.

منتظری سپس رو به علی جنتی، وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی کرد و افزود: جناب وزیر باور کنید زمان‌هایی می‌رسید که بخاطر دشواری کار و فشار برگزاری جشنواره زبانم سیاه می‌شد.

وی خاطرنشان کرد: در تمام این سال‌ها که از مدیریت فاصله داشتم، موفقیت‌های دوستان و هنرمندان را دنبال می‌کردم و آرزو دارم هرکجا هستید موفق باشید.

مدیرکل مرکزهنرهای نمایشی در سال‌های نخست انقلاب با بیان اینکه کار بخصوصی انجام نداده است، اظهار داشت: در مدت مدیریت فقط به وظیفه سازمانی خود عمل کردم و هنگامی که می‌بینیم مردم برای افرادی که تنها به وظایف سازمانی عمل کرده‌اند احترام قائل هستند باید بدانیم اگر مشکلی وجود دارد این ما مدیران هستیم که باید در خود بازنگری کنیم.

این مدیر سپس به بعضی چهره‌های حاضر در سالن اشاره کرد و گفت: آن زمان هنرمندان ما با دست خالی برای آموزش به استان‌های سراسر کشور سفر می‌کردند تا به هنرمندان و هنرجویان دیگر استان‌ها کمک کنند. این نشان می‌دهد اگر ما برخورد درست و همراه با احترام داشته باشیم، دستاوردهای بسیاری به همراه دارد.

منتظری در انتها بیان کرد: اگر موفقیتی در این سال‌ها بوده که نمی‌دانم بود یا نه؛ همه را متعلق به جمع می‌دانم، بویژه اعضای خانواده‌ام که در تمام آن دوران سختی‌های زیادی را متحمل شدند.

وی سپس در حضور فرزند ارشد و عروس خود هدایای مراسم بزرگداشت را به همسرش تقدیم کرد.

پیش از حضور منتظری روی صحنه برای سخنرانی در مراسم بزرگداشت خود؛ اظهار نظر تصویری تعدادی از هنرمندان باسابقه تئاتر همچون، بهروز غریب‌پور، سهراب سلیمی، هادی مرزبان و مرضیه برومند برای حاضران در تالار وحدت پخش شد.

اما نکته قابل تامل در صحبت‌های تصویری زمانی رخ داد که علی منتظری درباره سال‌های نخست حضور خود به عنوان مدیرکل مرکز هنرهای نمایشی گفت: من به عنوان یک دوست و خدمت‌گذار به مرکزهنرهای نمایشی رفتم نه رئیس.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز