خبرگزاری کار ایران

رئیس هیئت موتورسواری گیلان:

گیلان نایب قهرمان مسابقات موتور ریس کشور شد

asdasd
کد خبر : ۲۰۶۲۷۱

تیم موتور ریس(سرعت) گیلان با شایستگی و درخشش نفرات خود در مسابقات قهرمانی کشور، مقام نایب قهرمانی را از آن خود کرد.

رئیس هیئت موتورسواری و اتومبیل رانی استان گیلان گفت: گیلان نایب قهرمان موتور ریس کشور شد.

به گزارش ایلنا از رشت، محسن واحدی با اشاره به برگزاری این رقابت‌ها با حضور شصت موتور سوار سرعت مطرح کشور در تهران اظهار داشت: این رقابت‌ها، در خاتمه با قهرمانی تهرانی‌ها و نایب قهرمانی گیلانی‌ها به پایان رسید.

وی بابیان اینکه تیم‌های گیلان و خراسان رضوی مقام‌های دوم و سوم را به دست آوردند افزود: در کلاس ۱۲۵ سی سی، «میثم عیسی‌زاده» از گیلان مقام دوم، در کلاس ۲۵۰ سی سی، «رحمان کاظمی» با درخشش خود از گیلان مقام اول، در کلاس ۴۰۰ سی سی، «الیاس نبی» مقام چهارم، در کلاس ۶۰۰ سی سی، «میلاد قربانی» مقام هفتم و در کلاس ۱۰۰۰ سی سی، «صادق اقدم» مقام پنجم را کسب کردند.

رئیس هیئت موتورسواری و اتومبیلرانی گیلان با اشاره به وجود هیئت موتورسواری و اتومبیلرانی در تمام استان‌های کشور افزود: با این حال تعداد کمی از آن‌ها توانائی و جرات شرکت در چنین مسابقات سطح بالایی را دارند که در این بین گیلان همیشه در بیشتر رقابت‌های ریس حضور داشته و مقام‌های در خور توجهی را کسب کرده است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز