خبرگزاری کار ایران

تالار استاد انتظامی میزبان «هذیان دو نفره»

asdasd
کد خبر : ۲۰۶۰۹۷

نمایش «هذیان دو نفره» به کارگردانی روح اله ایرجی در تالار استاد انتظامی خانه هنرمندان ایران به صحنه می‌رود.

نمایش «هذیان دونفره» یکی از نوشته‌های جامانده اوژن یونسکودر سال ۱۹۶۲ است که برای نخستین بار توسط گروه نمایش «نقاشی - تئاتر» در ایران ترجمه و به صحنه می‌رود.

به گزارش ایلنا؛ این نمایشنامه ورای زندگی یک زوج را به تصویر می‌کشد. نزاع پوچ دو شخصیت در خانه و فضای جنگ بیرون از آن، که نشان از درهم تنیده شدن ابتذال روزمره و جنگ بیرون دارد. این فضا با شوخ‌طبعی‌های خاص نوشته‌های یونسکو نشان داده می‌شود.

سعید ابک، شقایق عرفی نژاد، فرشته شیرآقایی، علی خونساری، رها آرشید بازیگران این نمایش اند. همچنین علی خونساری(دستیار کارگردان)، عباس شاه محمد زاده(مدیر اجرا)، حمیدرضا صافی، مهیار امیر تیموری(موسیقی)، رها آرشید(مدیر صحنه)، روح اله ایرجی(طراح صحنه)، فرشته شیرآقایی، رها آرشید(طراح، اجرای لباس، گریم، ماسک و آکسسوار)، رضا خضرایی(طراح نور)، فرزان شمس(طراح پوستر و بروشور)، مهدی آشنا(عکس و ساخت تیزر)، پیمان شیخی(مشاور رسانه ای)، مهرانگیز قهرمانی(روابط عمومی) و مریم رودبارانی(تبلیغات مجازی) دیگر عوامل اجرایی این اثرند.
نمایش «هذیان دو نفره» به نویسندگی اوژن یونسکو، ترجمه فرشته شیرآقایی و طراحی و کارگردانی روح‌الله ایرجی از چهارم مهر تا دوم آبان ماه ساعت ۱۸:۱۵ در تماشاخانه استاد انتظامی خانه هنرمندان ایران واقع در خیابان طالقانی، ‌ بعد از ایرانشهر، ‌خیابان شهید موسوی شمالی، ضلع جنوبی باغ هنر اجرا می‌شود.

علاقمندان می‌توانند برای رزرو بلیت این نمایش به سایت تیوال به آدرس اینترنتی www. tiwal. comمراجعه نمایند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز