خبرگزاری کار ایران

حمیدرضا نوروزی؛ رییس اتحادیه ویدئو رسانه ایران شد

asdasd
کد خبر : ۲۰۶۰۸۷

نوروزی، نجفی، زم، ریاحی و انصاری(اعضای هیات مدیره جدید اتحادیه ویدئو رسانه)؛ حمیدرضا نوروزی(رییس اتحادیه ویدئو رسانه) و مصطفی محمودی(دبیر اتحادیه) شدند.

مجمع عمومی اتحادیه شرکتهای ویدئو رسانه(سینمای خانگی) ایران عصر روز سه شنبه بیست و پنجم شهریور ماه امسال در هتل ونوس تهران برگزار و اعضای جدید هیات مدیره این تشکل صنفی با رای اعضا به مدت سال و بازرسان اتحادیه نیز به مدت یکسال انتخاب شده و فعالیت خود را آغاز کردند.

به گزارش ایلنا؛ در مجمع عمومی سالانه که با مشارکت اکثریت قریب به اتفاق مدیران عامل موسسات ویدئو رسانه و نمایندگانشان و حضورو نظارت نماینده اتاق بازرگانی و صنایع و معادن ایران برگزار شد، مصطفی محمودی دبیر اتحادیه آخرین گزارش دبیرخانه در خصوص فرآیند انتخابات را به اعضا ارائه کرد و پس از تشکیل هیات رییسه سنی به منظور برگزاری انتخابات و نظارت بر آن، کاندیداها هریک به ارائه برنامه های خود پرداختند و سپس رای گیری به شکل مخفی انجام شد که در نهایت پس از شمارش آرا به ترتیب: حمیدرضا نوروزی(موسسه سینما هفت)، علی اکبر قائنی نجفی(موسسه هنرنمای پارسیان)، جواد انصاری(موسسه پرتو آبی) حمیدرضا ریاحی دهکردی(موسسه رودکی) و مهدی زم(موسسه هنر هشتم) به عنوان اعضای اصلی هیات مدیره و همچنین: فرهاد رحمتی(موسسه قرن جدید) و نادر معماری(موسسه کیمیا نما) به ترتیب به عنوان اعضای علی البدل اول و دوم انتخاب شدند. حسن داها(سینما رسانه آسیا) و محمود سلطانی(پارس ویدیو) نیز در رتبه های بعدی قرار گرفتند ضمن اینکه علی الموتی(موسسه ریزموج) قبل از شروع رای گیری به سود حمیدرضا نوروزی اعلام انصراف کرد.

بازرسان اتحادیه نیز در همین فرآیند تعیین شدند که یوسف آقاپور(موسسه تصویر مهر هشتم) و سعید صادقی(موسسه جهان تصویر) نیز به مدت یکسال به عنوان بازرسان اصلی و علی البدل اتحادیه انتخاب شدند.

پس از پایان انتخابات اولین جلسه هیات مدیره اتحادیه نیز بلافاصله برگزار شد و با رای قاطع اعضای هیات مدیره؛ حمیدرضا نوروزی به سمت رییس هیات مدیره و رییس اتحادیه برای یک دوره سه ساله انتخاب شد. همچنین جواد انصاری نیز سمت نایب رییسی هیات مدیره را به دست آورد. هیات مدیره اتحادیه شرکتهای ویدئو رسانه ایران در ادامه نشست خود به اتفاق آرا مصطفی محمودی را به مدت سه سال به عنوان دبیر اتحادیه در سمت خویش ابقا کرد.

بررسی فعالیت‌های در دست اقدام اتحادیه از دیگر مسائل مطروحه در اولین جلسه هیات مدیره بود که با توجه به گردش مالی سالانه نزدیک به ده تا پانزده میلیارد تومانی موسسات که برای خرید رایت فیلم های سینمای ایرانی و کمک به رشد اقتصادی صنعت سینمای ایران در این بخش هزینه می‌شود و همچنین تاکید وزیر محترم فرهنگ و ارشاد اسلامی بر سپردن امور به صنوف و نیز توجه رو به افزایش ریاست محترم سازمان سینمایی به حوزه نمایش خانگی مقرر شد تا برنامه‌های آتی اتحادیه برای کاهش تصدی گری بخش دولتی در حوزه نمایش خانگی و همچنین توجه بیشتر به رونق و افزایش چرخش مالی سینمای ایران و نیز خروج شبکه سینمای خانگی از بحران فعلی و تلاش برای ارتقای سطح این صنعت از طریق تعاملات گسترده تر و سازنده با مدیران سطوح عالی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و سایر بخش‌های نظارتی و سیاستگذاری مرتبط و تاثیر گذار در سطح کشور در دستور کار هیات مدیره قرار گیرد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز