خبرگزاری کار ایران

توسط هنرمند گیلانی صورت می گیرد؛

برافراشته شدن پرچم جشنواره «دریای دوستی» در ارتفاعات هیمالیا

asdasd
کد خبر : ۲۰۶۰۳۸

هدف برافراشتن این پرچم در بلندترین قله هیمالیا، رساندن پیام صلح و دوستی جشنواره، مردم گیلان و ایران به سراسر جهان است.

پرچم جشنواره فیلم و عکس «دریای دوستی» توسط هنرمند گیلانی، در یکی از بلند‌ترین قله‌های دنیا در رشته کوه‌های هیمالیا برافراشته می‌شود.

به گزارش ایلنا از رشت، در پی برگزاری جشنواره فیلم و عکس «دریای دوستی»، آرمان حداد از اعضای باسابقه انجمن سینمای جوانان گیلان در اقدامی نمادین، پرچم و نشان این جشنواره را برای برافراشتن به یکی از بلند‌ترین قله‌های دنیا در رشته کوه‌های هیمالیا می‌برد.

وی طی این حرکت که از هفته گذشته آغاز شده، پرچم و نشان جشنواره مذکور را از کنار ساحل و امواج موسیقیایی دریای کاسپین و از ارتفاع نقطه صفر به بالا‌ترین ارتفاعات دنیا به ترتیب قله «چوآیو» ۸۲۰۱ متر و قله «شیشا پانگما» ۸۰۱۷ متری(جزو ۱۴ قله بالای هشت هزار متر جهان) خواهد رساند.

نادر معصومی، مدیر انجمن سینمای جوانان گیلان، هدف از این حرکت را رساندن پیام صلح و دوستی جشنواره و مردم گیلان و ایران به سراسر جهان عنوان کرد.

وی با بیان اینکه این هنرمند هم اکنون در ارتفاعات ۵ هزار پایی قله «چوآیو» حضور دارد، تصریح کرد: کوهپیمایی و سفر «آرمان حداد» هفتاد روز به طول خواهد انجامید.

معصومی با آرزوی تندرستی برای این جوان با انگیزه و سخت کوش گیلانی، گفت: آرزوی توفیق در عزم و تصمیم گرفته شده «حداد» را داریم و چشم انتظار بازگشت سرافرازانه او هستیم.

این مسئول اظهار کرد: حامیان اصلی این حرکت ارزنده، مدیر شرکت خانه هنر و انجمن سینمای جوانان گیلان هستند.

معصومی در پایان ابراز امیدواری کرد: فیلم مستندی شامل کلیه مراحل صعود مذکور با حمایت انجمن سینمای جوانان گیلان و همکاری هنرمندان این انجمن جهت عرضه در جشنواره‌های مختلف و پخش از رسانه ملی تهیه و تولید خواهد شد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز