خبرگزاری کار ایران

مدیرکل بازرسی استانداری لرستان؛

قانون‌مندی، کلید اصلی حرکت دولت تدبیر و امید است

کد خبر : ۲۰۵۹۲۷

قانونمندی کلید اصلی حرکت دولت است و در انجام امور فنی و تخصصی تمام مسئولان باید در خدمت مجموعه باشند.

مدیرکل بازرسی استانداری لرستان گفت: قانونمندی کلید اصلی حرکت دولت است و در انجام امور فنی و تخصصی تمام مسئولان باید در خدمت مجموعه باش. ند

به گزارش خبرنگار ایلنا از بروجرد، مهران علی پناه در جلسه شورای اداری شهرستان بروجرد در محل فرمانداری ویژه این شهرستان اظهار داشت: سیاست‌های کلی دولت در سراسر کشور و به تبع آن در استان لرستان در حال اجرا است.

وی افزود: عملکرد دولت و سیاست‌های آن که در راستای قانون و ضوابط و مقررات مدبرانه در حال اجرا بوده، مورد تایید مقام معظم رهبری قرار گرفته است.

مدیر کل بازرسی استانداری لرستان با تاکید بر ضرورت و اهمیت حمایت از فعالیت‌های موثر دولت تدبیر و امید، ادامه داد: حمایت‌های امروز از دولت تدبیر و امید به دلیل تلاش‌های قانونمند رئیس جمهور در راستای اجرای برنامه ها طبق سیاست‌های نظام بوده که همراه با اعتدال انجام گرفته است.

مدیرکل بازرسی استانداری لرستان رویکرد فعالیت این اداره کل در بازرسی از دستگاه‌های اجرایی استان را حمایتگرانه و نه مچ‌گیری دانست.

علی پناه افزود: اساس دین اسلام اعتدال است که این مولفه به خوبی در دولت تدبیر و امید بکار گرفته شده است و تمام برنامه ها نیز باید در راستای اعتدال انجام شوند.

وی تصریح کرد: قانونمندی کلید اصلی حرکت دولت است و در انجام امور فنی و تخصصی تمام مسئولان باید در خدمت مجموعه باشند.

مدیرکل بازرسی استانداری لرستان با بیان اینکه نگاه ما در سطح استان نگاهی رحمانی و حمایتگرانه است، گفت: هدف از بازرسی در سطح ادارت و دستگاههای استان بررسی وظایف اجتماعی است که همه موظف به اجرای آن هستیم.

فرمانده پادگان مهندسی بروجرد نیز در جلسه شورای اداری اظهار داشت: امروز در دنیایی زندگی می‌کنیم که حق را می‌بیند و روی آن پا می گذارد به طوریکه امروز گروههای تروریستی تشکیل شده است که سر از تن انسانها جدا کرده و در معرض دید همگان قرار می دهند تا اسلام هراسی را ترویج دهند و تقریبا نیز موفق شده اند.

امیر میر ادامه داد: در چنین شرایطی اگر بخواهیم در معادلات سیاسی حرف اول را بزنیم باید قدرتمند عمل کرده و پشتوانه ملی قوی داشته باشیم.

وی به بیانات رهبری در نامگذاری امسال اشاره و تصریح کرد: همچنین اگر بخواهیم اقتصادی قوی داشته باشیم باید امنیت وجود داشته باشد و این امنیت در سایه قدرت ملی به وجود می آید.

امیر میر با بیان اینکه قدرت نظامی مولفه قدرت ملی یک کشور است، تصریح کرد: اقتدار امروز نیروهای مسلح به دلیل وجود نعمت ولایت فقیه و فرماندهی قوی ایشان است.

فرمانده پادگان مهندسی بروجرد با اشاره به عوامل بازدارندگی جنگ علیه ایران، افزود: مانورهای نیروهای مسلح و برگزاری رژه آنها در سطح شهرها، فرماندهی قوی و نیروی انسانی متخصص و توانمند از جمله عوامل بازدارنده جنگ علیه ایران است.

وی با اشاره به در پیش بودن هفته دفاع مقدس اظهار داشت: هفته دفاع مقدس به همه تعلق دارد و مختص ارتش نیست.

فرمانده پادگان مهندسی بروجرد با بیان این مطلب افزود: دشمن بیکار ننشسته و تمام حرکات ما را رصد می کند و اگر چنانچه امروز در کشور امنیت وجود دارد بدلیل آمادگی نیروهای مسلح است.

وی یادآور شد: پیروزی ایران در جنگ به دلیل فرهنگ جهاد و ایثار و خود از گذشتگی مردم بوده است.

فرماندهی پادگان مهندسی بروجرد ادامه داد: باید تلاش کنیم با اجرای برنامه های مختلف در هفته دفاع مقدس فرهنگ ایثار را به جوانان انتقال دهیم و آن را حفظ کنیم.

وی بیان داشت: برگزاری نماز وحدت در گروه ۲۴ بعثت بروجرد، اجرای رژه نیروهای مسلح در ۳۱ شهریور ماه، اجرای صبحگاه مشترک نیروهای مسلح در گروه ۴۱۱ مهندسی بروجرد و غبار روبی گلزار شهدای بروجرد از برنامه های هفته دفاع مقدس در این شهرستان است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز