خبرگزاری کار ایران

رئیس هیئت فوتبال شهرستان بروجرد:

با حمایت مسئولان، استقلال بروجرد در لیگ دسته سوم مقتدرانه شرکت می‌کند

asdasd
کد خبر : ۲۰۵۹۱۰

تیم فوتبال استقلال بروجرد با حمایت مسئولان ونمایندگان این شهر با طی پله های صعود، در پروسه ۵ساله، سودای آقایی در فوتبال ایران را دارد.

رئیس هیئت فوتبال شهرستان بروجرد گفت: تیم فوتبال استقلال بروجرد با حمایت مسئولان و نمایندگان این شهر با طی پله‌های صعود در پروسه ۵ساله، سودای آقایی در فوتبال ایران را دارد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از بروجرد، احمد کردی در برنامه تجلیل از ورزشکاران نونهال و پیشکسوتان این شهرستان در ورزشگاه شهید علی بیات افزود: مشکلات عدیده کانون و کمیته پیشکسوتان تا حدودی مرتفع شده است.

وی ادامه داد: در راستای رفع این مشکلات طی یک ماه گذشته چهار جلسه با تیم‌های مختلف و تیم پیشکسوتان برگزار شد و به توافقات خوبی در این زمینه رسیدیم.

رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان بروجرد نیز در خصوص ساماندهی تیم پیشکسوتان افزود: در این راستا اقدامات مثمرثمری در ثبت‎نام اکثر رشته‌ها برای پیشکسوتان صورت گرفته است.

ترابی با اشاره به همکاری سازنده هیئت‌های ورزشی شهرستان بروجرد در این خصوص ادامه داد: در حال حاضر گروه قابل توجهی از پیشکسوتان فوتبال در حمایت از ورزش بروجرد تشکیل شده است.

وی اضافه کرد: زمین چمن مصنوعی فوتبال این شهرستان با استفاده از اعتبار ملی در حال زیرسازی بوده و همچنین استادیوم ۱۵ هزار نفری این شهرستان در حال ساخت است.

علاءالدین بروجردی در برنامه تجلیل از ورزشکاران نونهال و پیشکسوتان این شهرستان در ورزشگاه شهید علی بیات اظهار داشت: با توجه به مسابقات برگزار شده در سطح استان لرستان همواره شاهد رشد و نمو و افتخارآفرینی ورزشکاران در رشته‌های متعدد شهرستان هستیم.

بروجردی تاکید کرد: ورزشکاران بروجردی در مسابقات آسیایی و بین‎المللی پرآوازه بوده که این نشان از سیر صعودی ورزش در این شهرستان است.

وی اظهار کرد: با مدیریت خوب مسئولان در خصوص رشته پرآوازه فوتبال در رده‌های مختلف سنی وضعیت خوبی را با حداقل امکانات دارند.

نماینده مردم شهرستان بروجرد در مجلس شورای اسلامی بیان داشت: پیشنهاد آمادگی حضور تیم فوتبال بروجرد در لیگ دسته سوم به وزیر ورزش داده شده است که امیدواریم در آینده‌ای نزدیک محقق شود.

بروجردی افزود: با روند صعودی ورزش در شهرستان بروجرد امیدواریم در رشته‌های مختلف در سطح ملی و بین‎المللی افتخارات بیشتری داشته باشیم.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز