خبرگزاری کار ایران

هفته نهم لیگ برتر؛

استیلی پرسپولیس و درخشان را از بحران خارج کرد / توقف تبریزی های صدرنشین در اهواز

asdasd
کد خبر : ۲۰۵۸۴۷

تیم فوتبال پرسپولیس با پیروزی مقابل راه‌آهن تا حدودی از بحران خارج شد چراکه حمید درخشان نخستین ۳ امتیازش را با سرخ پوشان کسب کرد.

تیم فوتبال پرسپولیس با پیروزی مقابل راه‌آهن تا حدودی از بحران خارج شد، چراکه حمید درخشان نخستین ۳ امتیازش را با سرخ پوشان کسب کرد.

به گزارش ایلنا، تیم فوتبال راه آهن از ساعت ۱۸:۳۰ در ورزشگاه تختی میزبان پرسپولسیی بود که نیاز مبرمی به کسب ۳ امتیاز داشت و البته بازی سر در گم و بی هدف راه آهنی این فرصت را به به درخشان و تیمش داد تا با کسب نخستین پیروزی تا حدودی از بحران و حواشی اخیر خلاص شود.

در این دیدار که به قضاوت سید مهدی سید علی و کمک های حسین طالقانی و تورج عیوض محمدی در حضور حدود ۲۰هزار تماشاگر برگزار شد پرسپولیس ۲ بر یک راه آهن را از پیش رو برداشت. گل های پرسپولیس را عباس‌زاده در دقیقه ۱۸ و محمد نوری در دقیقه ۲۷ به ثمر رساندند و برای راه آهن نیز مجتبی شیری در دقیقه ۸۵ تک گل این تیم را وارد دروازه سوشا مکانی کرد. ضمن اینکه سیامک کوهنورد از راه‌آهن و حسین ماهینی از پرسپولیس از داور بازی کارت زرد گرفتند.

پرسپولیس با این پیروزی ۱۲ امتیازی شد تا به رده هشتم جدول برسد و راه آهن نیز با همان ۷ امتیاز در رده دوازدهم ایستاد.

همچنین در دیگر دیدارهای همزمان تیم سپاهان در فولادشهر مقابل صبای قم در حالیکه یک بر صفر عقب افتاده بود یک بر یک مساوی کرد تا فرکی که هفته قبل نتوانسته بود روی نیمکت بنشیند شروع خوبی بر روی نیمکت زردپوشان اصفهانی نداشته باشد. مارکو اورلیو آیوبل در دقیقه ۱۴ برای صبا و لوسیانو پریرا در دقیقه ۸۲ برای سپاهان گلزنی کردند.

سپاهان با این تساوی با ۱۶ امتیاز در رده سوم قرار دارد و صبای قم نیز با ۱۰ امتیاز رده نهم را به خود اختصاص داده است.

همچنین در دیگر دیدار امروز که از ساعت ۱۸:۴۰ بین تیم های استقلال خوزستان و تراکتورسازی تبریز در ورزشگاه تختی اهواز برگزار شد دو تیم به تساوی ۲ - ۲ رضایت دادند تا تبریزی ها با از دست دادن ۲ امتیاز این بازی فرصت مناسبی را در اختیار استقلال تهران قرار دهد که با پیروزی بر فولاد دیگر تیم اهوازی صدر جدول را از ترک ها پس بگیرد. ادینهو در دقیقه ۳۹ هفتمین گل خود را برای تبریزی ها به ثمر رساند تا به تنهایی در صدر جدول گلزنان یکه تازی کند اما هنوز نیمه تمام نشده بود که مجیدی از روی نقطه پنالتی در دقیقه ۴۳ گل تساوی بخش خوزستانی ها را به ثمر برساند. ابن پایان کار نبود چراکه سیف اللهی در دقیقه ۵۱ یک بار دیگر استقلال خوزستان را پیش انداخت ولی دلیر نگذاشت تیمش بازی را با شکست ترک کند و در دقیقه ۸۱ گل تساوی بخش تراکتورسازی را به ثمر رساند تا بازی در نهایت ۲ بر ۲ به پایان برسد.

تراکتورسازی با این نتیجه با ۲۰ امتیاز همچنان در صدر جدول قرار دارد و استقلال خوزستان نیز با ۸ امتیاز در جایگاه دهم لیگ برتر جای دارد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز