خبرگزاری کار ایران

فرماندار قائم شهر:

با هر مدیری که کار انتخاباتی انجام دهد برخورد خواهد شد

asdasd
کد خبر : ۲۰۵۸۴۵

برخی ها به دلیل حرکت زود هنگام انتخاباتی خود از بعضی دیگر، سوء استفاده می کنند و من از امروز به بعد اگراین اطلاعات را دریافت کنم، با هرمدیری که بخواهد مماشات کند و یا برای کاندیدایی کار انتخاباتی انجام دهد برخورد جدی خواهم کرد.

فرماندار قائم شهر گفت: مدیران دستگاههای اجرایی نسبت به برپایی نماز جماعت بیشتر توجه نمایند.

به گزارش خبرنگار ایلنا از قائم شهر، " مهدی محمدی " در جلسه شورای اداری با بیان اینکه ۲۰ اداره ی ما فاقد نماز جماعت است اظهار داشت: در بعضی از ادارات جمعیت کم است و عده ی کم نمازگزاران قابل توجیه است اما در ادارات بزرگتر هیچ دلیلی پذیرفته نیست.

وی ادامه داد: توسط ستاد اقامه نماز، ارزیابی را از وضعیت نماز در ادارات تهیه کردیم که بخشی از نتایج آن قابل تقدیر و بخش دیگر جای گلایه دارد و باید بررسی شود.

محمدی از مدیران دستگاههای اجرایی خواست تا بصورت جدی در نماز جماعت حضور پیدا کنند و در موقع ظهر، اذان در ادارات پخش شود.

فرماندار قائم شهر، با بیان اینکه در حال حاظر بدترین و نامناسب ترین نقطه در واحدهای عمومی، پارکها و تالارها نمازخانه ها هستند افزود: در برخی از تالارها حتی یک اتاق سه در چهار هم برای نماز خواندن ندارند و اداره ارشاد، اماکن و میراثفرهنگی باید با کسانی که توجه نمی کنند برخورد کنند.

وی گفت: همه باید اهتمام به خرج دهند و برپایی نماز را جدی بگیرند و از مدیران خواست تا در فاکتورهای ارزیابی آخر سال شرکت و حضور کارمندان در نماز جماعت را لحاظ کنند.

محمدی به نساجی اشاره کرد و اذعان داشت: برخی ها به دلیل حرکت زود هنگام انتخاباتی خود از بعضی دیگر، سوء استفاده می کنند و من از امروز به بعد اگراین اطلاعات را دریافت کنم، با هرمدیری که بخواهد مماشات کند و یا برای کاندیدایی کار انتخاباتی انجام دهد برخورد جدی خواهم کرد.

فرماندار قائم شهر ادامه داد: حسینی و علیپور نماینده قانونی ما در مجلس شورای اسلامی هستند وما مکلفیم با آین عزیزان همراه باشیم و از همه ی توان این دو عزیز برای توسعه و پیشرفت شهر استفاده نماییم زیرا ما وظیفه داریم از اموال در اختیار، برای مردم استفاده کنیم نه اینکه منافع شخص خاص را در نظر بگیریم.

محمدی در بخشی دیگر به قهرمانی ورزشکاران قائم شهری در کسب سهمیهی بازی های آسیایی اینچئون اشاره و اظهار امیدواری کرد در زمانی خاص از زحمات این عزیزان تقدیر شود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز