خبرگزاری کار ایران

هفدهمین دوره بازی های آسیایی - کره؛

ایران۱ - قرقیزستان۱؛ فاجعه اینچئون کامل شد / وداع تلخ امیدها با آسیا

asdasd
کد خبر : ۲۰۵۸۲۴

تراژدی تیم امید پس از شکست مقابل ویتنام و رسوایی اخلاقی یکی از مسئولان تیم با تساوی مقابل قرقیزستان و حذف در مرحله مقدماتی کامل شد تا فوتبال ایران ناکامی دیگری را در رده پایه تجربه کند.

تیم فوتبال امید ایران با تساوی ۱-۱ مقابل قرقیزستان با کسب یک امتیاز از دو دیدار خود در مرحله مقدماتی فوتبال بازی های آسیایی از دور این رقابت ها کنار رفت.

به گزارش خبرنگار ایلنا، تیم فوتبال امید کشورمان پس از شکست ۴ - ۱ مقابل ویتنام، در دومین دیدار با ۶ تغییر به مصاف قیرقیزستان رفت تا بتواند شکست تلخ روز اول را جبران کند اما برنامه های نلو وینگادای پرتغالی نتیجه نداد تا تیم امید کشورمان با تساوی ۱-۱ مقابل قرقیزها ار دور رقابت های بازی های آسیایی کنار بروند.

در این دیدار که در ورزشگاه هانوک شهر اینچئون کره جنوبی و به قضاوت داور قطری برگزار شد تیم کشورمان در نیمه اول دوبار توسط مهدی شریفی دروازه قرقیزستان را تهدید کرد که یکبار تیر دروازه و در نوبت دوم دروازه بان قرقیزستان مانع از گلزنی مهاجم اصفهانی تیم کشورمان شد.

در نیمه اول این دیدار تیم کشورمان برتری چندانی نسبت به حریف خود نداشت و دو تیم بازی متعادلی را به نمایش گذاشتند و این در حالی است که تیم کشورمان برای صعود به مرحله دوم این رقابت ها نیاز به یک پیروزی پرگل برابر حریف نه چندان مطرح خود دارد.

در نیمه دوم و در دقیقه ۷۷ روی یک ضربه کرنر پورعلی گنجی موفق شد با ضربه سر دروازه قرقیزستان را باز کند تا امیدها به اردوی تیم کشورمان بازگردد.

در ادامه تیم کشورمان تاحدودی عقب نشست تا اینکه در دقیقه ۸۸ مهاجم قرقیزستان گل تساوی بخش این تیم را وارد دروازه تیم امید کرد تا با این تساوی تیم کشورمان با کسب یک امتیاز از دو دیدار مقابل ویتنام و قرقیزستان از صعود به مرحله بعد این رقابت ها بازبماند و در عین ناباوری با بازی های آسیایی خداحافظی کند.

ایران با سه عنوان قهرمانی پر افتخارترین تیم فوتبال بازی های آسیایی به شمار می رود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز