خبرگزاری کار ایران

فدراسیون بین المللی فوتبال اعلام کرد؛

صعود چهار پله ای فوتبال ایران در رده بندی فیفا / بازگشت ایران به صدر آسیا

asdasd
کد خبر : ۲۰۵۸۰۴

در تازه ترین رده بندی فیفا که امروز پنجشنبه منتشر شد، تیم ملی فوتبال ایران با ۵۷۲ امتیاز چهار پله نسبت به ماه قبل صعود کرد و در رده چهل و چهارم دنیا قرار گرفت.

فدراسیون بین المللی فوتبال(فیفا) تازه ترین رده بندی تیم های ملی فوتبال جهان را اعلام کرد که براساس آن تیم ملی فوتبال ایران با چهار پله صعود در رده چهل و چهارم دنیا قرار گرفت و در آسیا هم مجدد در صدر بهترین ها ایستاد.

به گزارش ایلنا، در تازه ترین رده بندی فیفا که امروز پنجشنبه منتشر شد، تیم ملی فوتبال ایران با ۵۷۲ امتیاز چهار پله نسبت به ماه قبل صعود کرد و در رده چهل و چهارم دنیا قرار گرفت. ضمن اینکه تیم ایران در بین تیم های آسیایی با یک پله صعود مجددا به صدر بهترین تیم های آسیایی برگشت و جای ژاپن را گرفت.

در رده های تیم های برتر جهان هم تیم ملی فوتبال آلمان(با ۱۷۶۵ امتیاز) در صدر قرار دارد و تیم های آرژانتین(۱۶۳۱)، کلمبیا(۱۴۸۸)، هلند(۱۴۵۶) و بلژیک(۱۴۴۴) در رده های بعدی قرار دارند.

در رده بندی تیم های آسیایی نیز تیم ایران با ۵۷۲ امتیاز در صدر ایستاده است، ژاپن با ۵۵۷ امتیاز، ازبکستان با ۵۳۰ امتیاز، کره جنوبی با ۵۰۱۲ امتیاز و اردن با ۴۵۰ امتیاز در رده های بعدی قرار گرفته اند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز