خبرگزاری کار ایران

توسط زوج نیکوکار گیلانی؛

شیرخوارگاه «پروانه» در گیلان احداثمی شود

asdasd
کد خبر : ۲۰۵۷۹۶

جلسه هم اندیشی ساخت و احداثشیرخوارگاه «پروانه» با حضور زوج نیکوکار پروانه امیر فریار و منوچهر کنعانی در بهزیستی گیلان برگزار شد.

شیرخوارگاه «پروانه» توسط زوج نیکوکار گیلانی در این استان احداثمی‌شود.

به گزارش ایلنا از رشت، جلسه هم اندیشی ساخت شیرخوارگاه «پروانه» با حضور زوج نیکوکار پروانه امیر فریار و منوچهر کنعان، مدیر کل بهزیستی، معاون مشارکتهای مردمی، معاون اجتماعی، حراست، بازرسی، روابط عمومی در دفتر مدیر کل بهزیستی برگزار شد.

مدیر کل بهزیستی گیلان با اشاره به اینکه برنامه ریزی نسبت به جزئیات پروژ ساخت شیرخوارگاه بزرگ گیلان است اظهار کرد: در این راستا از افرادی که توانمندی کمک و دارای ایده هستند دعوت می‌شود.

حسین نحوی‌نژاد افزود: هرکس توانایی خاصی دارد و برای ساخت این پروژه بزرگ باید از افرادی که دانش و آگاهی دارند دعوت کنیم.

وی با اشاره به ضرورت وجود دو امر برای تشکیل هیئت امنا ساخت شیرخوارگاه پروانه عنوان داشت: نخست اینکه بارش افکار صورت پذیرد و دوم اینکه امور از مسیر اصلی خود خارج نگردد و هیئت امناء می‌تواند پیگیرمصوبات باشد.

این مسئول در خصوص تعیین فردی به عنوان مهندس ناظر پروژه افزود: باید برای اینکار از فرد خیٌر و مورداعتمادی بهره بگیریم.

در ادامه این جلسه پروانه امیرفریار به عنوان موسس شیرخوارگاه پروانه و رضا جعفری، منوچهر کنعانی، سیده سراحی رحیمی، مهندس میر یدی، مهندس خاوری، روح ا… خدادی، هادی تیز هوش و مهندس الماسی نیز به عنوان اعضای هیئت امناء معرفی شدند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز