خبرگزاری کار ایران

وزیر بهداشت در گفتگو با ایلنا:

سهم دولت در ساخت پروژه های بهداشتی 60 درصد است

asdasd
کد خبر : ۲۰۵۷۹

بیمارستان روانپزشكی كارگر نژاد كه با همکاری خیر محترم و دانشگاه علوم پزشكی كاشان ساخته شده و مبالغ كلانی برای ساخت آن هزینه شده است یكی از با كیفیت ترین بیمارستان های اعصاب و روان در كشور است.

ایلنا – آران و بیدگل: وزیر بهداشت درمان و آموزش پزشكی گفت: با توجه به اینكه امسال بودجه های تملك دارایی و عمرانی صفراست امیدواریم با رفع این تنگناها، تخصیص و ابلاغ به موقع بودجه ها بتوانیم هرچه زودتر پروژه های بهداشتی و درمانی در دست اقدام را به اتمام رسانیم.

مرضیه وحید دستجردی درحاشیه بازدید از پروژه های بهداشتی و درمانی شهرستان آران و بیدگل در گفتگو با خبرنگار ایلنا در كاشان درمورد عدم تعهد به موقع دولت در تكمیل بعضی از بیمارستانهای كاشان و آران و بیدگل گفت: علیرغم تنگناهایی كه در بودجه سالجاری وجود دارد امیدواریم این تنگناها مرتفع شود تا بتوانیم هرچه زودتر این پروژه ها را به اتمام برسانیم.

وی صفر بودن بودجه های تخصیصی و تملك دارایی ها در سالجاری را علت عدم تعهد دولت در اتمام بعضی از پروژه های بهداشتی و درمانی دركاشان و آران وبیدگل دانست و گفت: سهم خیرین در ساخت پروژه های بهداشتی و درمانی 40 درصد و سهم دولت 60 درصد است.

وزیر بهداشت و درمان تصریح کرد: با توجه به اینكه كار تجهیز، چیدمان و كلیه كارهای تخصصی بیمارستان ها را وزارت بهداشت انجام می دهد سهم دولت در ساخت پروژ های بهداشتی و درمانی به حدود 80 درصد می رسد.

وی گفت: بیمارستان روانپزشكی كارگر نژاد كه با همکاری خیر محترم و دانشگاه علوم پزشكی كاشان ساخته شده و مبالغ كلانی برای ساخت آن هزینه شده است یكی از بهترین و باكیفیت ترین بیمارستان های اعصاب و روان در كشور است.

مرضیه وحید دستجردی در حاشیه به بهره برداری رسیدن بیمارستان اعصاب و روان کارگرنژاد کاشان گفت: با توجه به اینكه این بیمارستان از نظر دكوراسیون و چیدمان داخلی كسری هایی دارد امیدواریم كه با رفع تنگناهای بودجه ای سالجاری بتوانیم مبالغی در اختیار دانشگاه علوم پزشكی كاشان قرار دهیم تا بتواند پرسنل مورد نیاز این بیمارستان را استخدام كند و بهترین سرویس را در این بیمارستان روانپزشكی در اختیار مردم عزیزی كه نیاز به خدمات روانپزشكی دارند قرار دهد.

وزیربهداشت و درمان با اشاره به اینكه بیمارستان اعصاب و روان كارگرنژاد كاشان به نحو مطلوبی سلاخته شده است گفت: طی بازدیدی كه از این بیمارستان داشتم مشاهده كردم كه این بیمارستان به صورت آموزشی اداره می شود به طوری كه دستیار تخصصی نیز در داخل این بیمارستان است كه این موجب ارائه سرویس مناسبی به مردم كاشان و شهرهای اطراف است.

شایان ذكر است كه كار ساخت بیمارستان اعصاب و روان کاشان از سال 86 با كمك خیر كارگرنژاد و همكاری دانشگاه علوم پزشكی كاشان در زمینی به مساحت 6600 متر مربع و با اعتباری بالغ بر 70 میلیارد ریال كه 3 و نیم میلیارد ریال آن محل اعتبار کمک های خیر و مابقی از محل اعتبار دانشگاه علوم پزشكی كاشان آغاز شد.

در حال حاضر این بیمارستان دارای 101 تخت است كه دارای یك بخش درمان، دو بخش اورژانس روانپزشكی، 30 تخت روانپزشكی زنان و30 تخت روانپزشكی مردان است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز