خبرگزاری کار ایران

والیبال‌ مردان‌ جهان - لهستان؛

برزیل روسیه را برد و به نیمه نهایی رسید / کار دشوار شاگردان کواچ برای صعود

asdasd
کد خبر : ۲۰۵۷۵۲

تیم والیبال کشورمان تنها در صورت پیروزی ۳ بر صفر مقابل تیم فرانسه شانس صعود به مرحله نیمه نهایی را خواهد داشت و حتی واگذاری یک ست هم مانع از صعود تیم ایران خواهد بود.

تیم ملی والیبال برزیل موفق شد با برتری ۳ بر صفر مقابل روسیه به عنوان اولین تیم، راهی مرحله نیمه نهایی جام هجدهم شود.

به گزارش ایلنا، تیم ملی والیبال برزیل در دومین دیدار خود از مرحله سوم مسابقات والیبال قهرمانی جهان به مصاف تیم روسیه رفت و در پایان موفق شد ضمن برتری قاطعانه ۳ بر صفر برابر روس ها جواز صعود به جمع ۴ تیم برتر جهان را نیز کسب کند.

شاگردان رزنده که در بازی اول خود با نتیجه ۳ بر ۲ مغلوب لهستان شده بودند، در این بازی در ۳ ست متوالی و با امتیازات ۲۵ بر ۲۲،۲۵ بر ۲۰ و ۲۵ بر ۲۱ به برتری رسیده و راهی مرحله نیمه نهایی شدند.

برزیل و روسیه پیش از این در مرحله دوم نیز به مصاف یکدیگر رفته بودند که آن بازی هم با برتری طلایی پوشان همراه شده بود.

این آخرین بازی برزیل در گروه H بود و دیدار امشب تیم های لهستان و روسیه تکلیف دومین تیم صعود کننده از این گروه را مشخص خواهد کرد. این بازی از ساعت ۲۲:۵۵ پنچ شنبه برگزار می شود و لهستان میزبان ۲ امتیازی این مسابقات، روی کاغذ از شانس بیشتری برای صعود برخوردار است.

تیم ایران چگونه صعود خواهد کرد
پس از شکست ۳ بر صفر تیم ملی والیبال کشورمان مقابل آلمان، شرایط برای صعود شاگردان کواچ بسیار سخت شد.

تیم ملی والیبال کشورمان در اولین دیدار خود در مرحله سوم مسابقات والیبال قهرمانی مردان جهان به مصاف تیم آلمان رفت و بر خلاف پیش بینی ها، پذیرای شکست سنگین ۳ بر صفر از ژرمن ها شد.

بر این اساس و با توجه به برتری ۳ بر صفر تیم فرانسه در دیدار چهارشنبه شب برابر آلمان؛ تیم والیبال کشورمان تنها در صورت پیروزی ۳ بر صفر مقابل تیم فرانسه شانس صعود به مرحله نیمه نهایی را خواهد داشت و حتی واگذاری یک ست هم مانع از صعود تیم ایران خواهد بود.

از طرفی با توجه به اینکه تیم ایران علاوه بر شکست ۳ بر صفر در امتیازات ست ها نیز عملکرد ناموفقی داشت باید در دیدار امشب برابر فرانسه با اختلاف امتیاز زیادی به برتری برسد.

تیم کشورمان در این بازی با امتیازات ۲۵ بر ۱۵،۲۵ بر ۲۱ و ۲۵ بر ۱۹ مغلوب حریف شد و این درحالی است که فرانسه با نتیجه ۳ بر صفر و با امتیازات ۲۵ بر ۱۵،۲۶ بر ۲۴ و ۲۵ بر ۲۲ از سد آلمان گذشته بود.

بدین ترتیب تیم ایران باید برای صعود علاوه بر برتری ۳ بر صفر؛ تیم فرانسه را با اختلاف امتیازات بالایی در هر ست شکست دهد تا بتواند جواز صعود به جمع ۴ تیم برتر جهان را کسب کند.

دیدار تیم های ملی والیبال ایران و فرانسه از ساعت ۲۲:۵۵ پنچ شنبه شب در سالن اسپودک کاتوویسا لهستان برگزار می شود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز