خبرگزاری کار ایران

والیبال‌ مردان‌ جهان - لهستان؛

خولیو تماشاگر ویژه بازی ایران - آلمان / ولاسکو: آمده ام ایران را تشویق کنم

asdasd
کد خبر : ۲۰۵۶۹۷

گفته بودم که اگر آرژانتین در مسابقات نماند، طرفدار ایرانم. حالا آمده ام ایران را تشویق کنم و امیدوارم که ایران از فرصت هایش به خوبی استفاده کند.

خولیو ولاسکو به همراه همسرش به سالن اسپودک کاتوویس آمده تا بازی ایران – آلمان را از نزدیک تماشا کند.

به گزارش ایلنا، وی در گفتگوی کوتاهی درباره حضور در شهر کاتوویس گفت: گفته بودم که اگر آرژانتین در مسابقات نماند، طرفدار ایرانم. حالا آمده ام ایران را تشویق کنم. تا یکشنبه برای تماشای بازی ها در این شهر می مانم و امیدوارم که ایران از فرصت هایش به خوبی استفاده کند.

ولاسکو همچنین با ابراز خوشحالی زیاد از صعود ایران به جمع شش تیم برتر مسابقات، این موفقیت را حاصل کار تیمی خوب ایران دانست و افزود: خیلی خوشحالم. واقعا خوشحالم. از مسابقات قهرمانی جهان مهمتر نداریم که حالا ایران در بین بهترین تیم هایش قرار گرفته است.

او در ادامه، پیروزی آرژانتین برابر آمریکا را دلیل اصلی صعود ایران به مرحله سوم رقابت ها ندانست و گفت: از نتیجه بازی ما با امریکا به تنهایی کاری برنمی آمد. تیم ایران با بازی های خوبی که انجام داده بود، شایسته این موفقیت بود. این نتیجه هم به کمکش آمد و گرنه ما در برابر امریکا برای خودمان بازی کردیم و برنده شدیم. اگرچه نتیجه بازی به نفع ایران هم بود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز