خبرگزاری کار ایران

مدیر رسانه‌ای صبای‌قم:

حسن زاده معافیت رهبری دارد

asdasd
کد خبر : ۲۰۵۶۹۲

پیروز قربانی پس از دو بازی در لیست هجده نفره صبا قرار گرفته است که در صورت صلاحدید کارد فنی مقابل سپاهان بازی می‌کند.

مدیر رسانه‌ای تیم فوتبال صبای‌قم عنوان کرد: معافیت احمد حسن زاده تایید شده است و وی مشکلی برای بازی کردن ندارد.

رضا جعفری در گفت‌و‌گو با ایلنا، با بیان اینکه دیدار سختی با سپاهان اصفهان خواهیم داشت، اظهار کرد: همه بازیکنان شرایط خوبی برای این مسابقه دارند و اگر بتوانند از موقعیت‌هایشان استفاده کنند می‌توانیم از سپاهان امتیاز بگیریم.

وی افزود: در این مسابقه روزبه چشمی که با تیم ملی امید به بازی های آسیایی رفته است در ترکیب نداریم؛ محمد امین آرام طبع نیز به دلیل محرومیت و سید احمد مهدی‌زاده را به‌خاطر مصدومیتی که داشت در اختیار نداریم؛ ضمن اینکه احمد حسن‌زاده نیز با آسیب دیدگی جزئی مواجه است که اگر تا زمان بازی مصدومیت او بهبود یابد، کادرفنی از این مهاجم استفاده خواهد کرد.

مدیر رسانه‌ای صبای‌قم درخصوص حضور پیروز قربانی در فهرست بازی با سپاهان ابراز داشت: پس از آن‌که پیروز در دو دیدار اخیر مقابل راه‌آهن و استقلال صنعتی خوزستان در لیست هجده نفره تیم قرار نداشت، این مدافع در جلسه‌ای با صمد مرفاوی مشکلاتش را عنوان کرد و مسائلی که به‌وجود آمده بود برطرف شد.

جعفری ادامه داد: پیروز قربانی در یک هفته اخیر عملکرد خوبی در تمرینات داشت و به این دلیل به لیست تیم بازگشته است که مطمئنا اگر کادرفنی صلاح بدانند وی در ترکیب اصلی برابر سپاهان نیز قرار خواهد گرفت.

وی در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه کارت پایان خدمت سربازی بازیکنان صبای‌قم دچار مشکل نیست، گفت: تنها احمد حسن زاده بود که آن هم اهل بم است و بعد از زلزله بم، رهبر جمهوری اسلامی برای زلزله زدگان امتیازی قرار داد که شامل او هم شد و همان موقع برای حسن زاده تشکیل پرونده دادند که کمیسیون شورای عالی نظام وظیفه نیز روز سه شنبه، پس از جلسه ای که با این بازیکن داشت معافیت او را تایید کرد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز