خبرگزاری کار ایران

سخنگوی ستاد اجرایی بیمه سلامت همگانی در گفت‌وگو با ایلنا هشدار داد:

سوء استفاده برخی افراد یا شرکت‌ها از بیمه سلامت همگانی

asdasd
کد خبر : ۲۰۵۶۴۸

مردم در صورت برخورد با چنین مواردی با روابط عمومی سازمان بیمه سلامت تماس بگیرند تا موضوع از طریق این سازمان مورد بررسی قرار بگیرد.

سخنگوی ستاد اجرایی بیمه سلامت همگانی گفت: برخی افراد یا شرکت‌ها با عناوین مختلف طی تماس با مردم ادعا می‌کنند، از طرف سازمان بیمه سلامت تماس گرفته‌اند و از آنها می‌خواهند برای گرفتن بیمه سلامت به این شرکت‌ها مراجعه و با پرداخت وجه، دفترچه بیمه خود را دریافت کنند.

سید مهدی میرشاه‌ولد در گفت‌و‌گو با خبرنگار ایلنا گفت: ستاد بیمه سلامت طی اقدامی جهت بیمه کردن افرادی که در جامعه تحت پوشش هیچ بیمه‌‌ای نبوده‌اند، سامانه‌ای طراحی کرد و از طریق این سامانه کسانی که تحت پوشش بیمه نبودند ثبت نام و برای آنها دفترچه صادر شد.

سخنگوی ستاد اجرایی بیمه سلامت همگانی خاطرنشان کرد: تا این لحظه حدود ۶ میلیون و ۷۵۰ هزار نفر از طریق این سامانه ثبت‌نام کرده‌اند و نزدیک به ۵ و نیم میلیون نفر نیز دفترچه دریافت کرده‌اند اما نکته مهم و قابل توجه این است که هیچ مبلغی بابت حق بیمه افراد دریافت نمی‌شود.

وی افزود: این در حالی است که طبق گزارشاتی که به ما ارسال شده، مطلع شدیم اخیرا برخی از شرکت‌ها با عناوین مختلف با مردم تماس می‌گیرند و ادعا می‌کنند که از طرف سازمان بیمه سلامت تماس گرفته‌اند و از آنها می خواهند برای گرفتن بیمه سلامت به این شرکت‌ها مراجعه و با پرداخت وجه دفترچه بیمه خود را دریافت کنند.

میرشاه‌ولد ضمن هشدار نسبت به سوءاستفاده برخی از شرکت‌ها یا افراد از این موضوع از مردم خواست که در صورت برخورد با چنین مواردی با روابط عمومی سازمان بیمه سلامت تماس بگیرند تا موضوع از طریق این سازمان مورد بررسی قرار بگیرد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز