خبرگزاری کار ایران

نمایش «همه مادران من» در حیاط خانه هنرمندان ایران

کد خبر : ۲۰۵۶۳۳

انجمن تهیه‌کنندگان سینمای مستند ایران با همکاری خانه هنرمندان پنجشنبه ۲۷ شهریور، فیلم مستند «همه مادران من» به کارگردانی ابراهیم سعیدی را به نمایش می‌گذارد.

فیلم مستند «همه مادران من» در محوطه باز خانه هنرمندان ایران به نمایش درمی‌آید.
به گزارش ایلنا، انجمن تهیه‌کنندگان سینمای مستند ایران با همکاری خانه هنرمندان پنجشنبه ۲۷ شهریور، فیلم مستند «همه مادران من» به کارگردانی ابراهیم سعیدی و زهاوی سنجاوی و تهیه‌کنندگی عباس غزالی را به نمایش می‌گذارد.
فیلم مستند «همه مادران من» که محصول مشترک ایران و اقلیم کردستان عراق به شمار می‌رود در ارتباط با جنایات رژیم بعثو کشتار دسته جمعی کرد‌ها در کردستان عراق است، این فیلم با تمرکز بر مسئله «انفال» به میان چند خانواده باقی مانده از این جنایت هولناک می‌رود و زندگی سخت و طاقت فرسای مادران، دختران و همسران قربانیان این جنایت دسته جمعی را به بیننده خود نشان می‌دهد.
فیلم مستند بلند «همه مادران من» تاکنون در جشنواره مختلف بین‌المللی فیلم در ایران و سراسر جهان به نمایش درآمده است.
علاقه‌مندان به تماشای آثار مستند، می‌توانند پنجشنبه ۲۷ شهریور ساعت ۲۰ در حیاط خانه هنرمندان ایران به نشانی خیابان طالقانی، خیابان شهید موسوی شمالی، باغ هنر به تماشای این فیلم بنشینند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز