خبرگزاری کار ایران

علی ربیعی خبر داد:

اجرای سراسری طرح نهضت ماندگار تا پایان امسال

asdasd
کد خبر : ۲۰۵۳۶۰

اجرای طرح نهضت ماندگار، به صورت پایلوت در استان البرز آغاز شده است / سایت ثبت نام طرح نهضت ماندگار، دو هفته دیگر به صورت رسمی رونمایی می شود و تمام مردم کشور می توانند با ثبت نام در این سایت و به منظور حمایت و کمک به جامعه هدف بهزیستی در این طرح مشارکت کنند.

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی از اجرای سراسری و کشوری طرح نهضت ماندگار تا پایان سال جاری خبر داد.

به گزارش ایلنا در کرج، " علی ربیعی " روز سه شنبه در حاشیه بازدید از شیرخوارگاه امام علی(ع) کرج، در جمع خبرنگاران با بیان این مطلب که اجرای طرح نهضت ماندگار، به صورت پایلوت در استان البرز آغاز شده، از جذب ۱۰ هزار نفری مددکاران داوطلب بهزیستی در حوزه های مادی و معنوی، که به منظور کمک به جامعه هدف بهزیستی در این طرح هدف گذاری شده، طی یک ماه گذشته خبر داد.

وی در ادامه با اعلام این موضوع که تعداد زیادی از مردم خیر و نیکوکار از زمان آغاز این طرح با گذشت از چهار میلیارد ریال از یارانه دریافتی خود، این طرح را یاری کرده اند گفت: اشخاصی در این طرح، با پرداخت یک ماه و بعضا تا مادام العمر یارانه خود، در این طرح ثبت نام و از حمایت های خود از این طرح به هر نحوی دریغ نکردند.

وزیر کار در پایان با اعلام این خبر که سایت ثبت نام طرح نهضت ماندگار، دو هفته دیگر به صورت رسمی رونمایی می شود و تمام مردم کشور می توانند با ثبت نام در این سایت و به منظور حمایت و کمک به جامعه هدف بهزیستی در این طرح مشارکت کنند، افزود: پیش بینی ها نشان از آن دارد که با اجرای این طرح در سراسر کشور، تا پایان سال، تا شش میلیون نفر در این طرح ثبت نام کنند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز