خبرگزاری کار ایران

او می‌تواند باعثموفقیت ما شود؛

کفاشیان: هدف ما موفقیت در جام جهانی روسیه است

asdasd
کد خبر : ۲۰۵۳۵۵

هدف ما از امضای قرارداد با کی‌روش جام جهانی ۲۰۱۸ است و خوشحالیم که سرمربی تیم ملی ایران را برای ۴ سال آینده انتخاب کردیم.

علی کفاشیان پس از امضای قرارداد جدید با کارلوس کی‌روش پاسخگوی پرسش خبرنگاران بود.

به گزارش ایلنا، رییس فدراسیون فوتبال گفت: هدف ما از امضای قرارداد با کی‌روش جام جهانی ۲۰۱۸ است و خوشحالیم سرمربی تیم ملی ایران را برای ۴ سال آینده انتخاب کردیم. این بار که کی‌روش را انتخاب کردیم در هیات رییسه فدراسیون همه بالاتفاق به این انتخاب رای دادند. هدف ما از امضای قرارداد با کی‌روش رسیدن به جام‌جهانی روسیه و موفق‌شدن در آنجاست. ما از او خواستیم از امروز کارش را شروع می‌کند، با تیم ملی باشد بتواند در جام‌جهانی حضور یابد. همین‌طور همکاری بیشتری با مربیان لیگ و سازمان لیگ داشته باشد و از تجربیات مربیان ایرانی بیشتر استفاده کند تا با کمک هم بتوانیم یک تیم ملی خوب و آماده‌ای داشته باشیم که برای آینده ما هم در جام ملت‌ها و هم در جام‌جهانی به خوبی آماده شود.

وی افزود: قرار است کارلوس کی‌روش به تیم ملی زیر ۱۹ سال و امید کمک کند و همین طور قرار است در برنامه‌های آموزشی نیز کمک حال ما باشد. کی‌روش شناخت خوبی از فوتبال ایران دارد. او می‌تواند باعثموفقیت ما شود. من از مربیان لیگ هم می‌خواهم اگر نقطه نظراتی دارند، حتما به فدراسیون فوتبال منعکس کنند تا ما به کی‌روش انتقال دهیم. در آخر از همه اهالی فوتبال بابت کمک هایی که به فدراسیون تشکر می‌کنم.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز