خبرگزاری کار ایران

رییس دفتر عقیدتی سیاسی ستاد کل نیروهای مسلح:

جمهوری اسلامی ایران نماد پرچم واقعی اسلام ناب محمدی است

asdasd
کد خبر : ۲۰۵۲۸۶

بزرگترین مشکل کشورهای همسایه و دیگر کشورها که مبنای حکومتشان اسلامی است، نبود ولایت و رهبری است لذا امروز دچار نفاق شده اند و از داخل خود را نابود می کنند.

رییس دفتر عقیدتی سیاسی ستاد کل نیروهای مسلح گفت: جمهوری اسلامی ایران نماد اسلام ناب محمدی است و با وجود تمام دشمنی های موجود از سوی سران فاسد جهان، همچنان نقش کلیدی در منطقه دارد.

به گزارش ایلنا، حجت الاسلام و المسلمین غلامرضا صفایی روز سه شنبه در جمع فرماندهان و کارکنان قرارگاه عملیاتی لشکر ۲۸ پیاده کردستان در سنندج افزود: جمهوری اسلامی ایران با تمام ترورهایی که منافقان انجام دادند و شخصیت های مهم سیاسی و علمی این کشور را شهید کردند باز هم ایستاده و حرف برای گفتن دارد.

وی بیان کرد: حوادثاخیر در سوریه و عراق توسط گروه های تروریستی یک هدف بیشتر ندارد آن هم ضربه زدن به دین اسلام و نشان دادن تصویری خشن از اسلام در جهان است.

حجت الاسلام صفایی گفت: امروز به حول قوه الهی و به وعده قرآن، حق آشکار شده است و دشمنان خوار و ذلیل شده اند و تمام کشورهای دنیا متوجه شده اند که گروه های تروریستی اعتقاد به هیچ دینی ندارند و دست نشانده حکومت های فاسد هستند که برای مبارزه با اسلام آمده اند.

وی ادامه داد: دشمن و عناصر خبیثگروه های تروریستی باید بدانند که انتهای این خشونت ها و مبارزه ها نابودی است چون وعده قرآن تاکنون همین بوده است.

رییس دفتر عقیدتی سیاسی ستاد کل نیروهای مسلح افزود: جمهوری اسلامی امروز به خاطر رهنمودهای مقام معظم رهبری در زمان های حساس و وحدت ملت ایران، همیشه پیروز است.

رییس دفتر عقیدتی سیاسی ستاد کل نیروهای مسلح افزود: بزرگترین مشکل کشورهای همسایه و دیگر کشورها که مبنای حکومتشان اسلامی است، نبود ولایت و رهبری است لذا امروز دچار نفاق شده اند و از داخل خود را نابود می کنند.

حجت الاسلام صفایی افزود: راه درست و صحیح در معرفی اسلام ناب محمدی پیروی از ولایت و تمسک به قرآن کریم است و مسلمانان اگر می خواهند پیروز باشند و نفاق در آنها رخنه نکند قرآن را الگو و در دستور کار خود قرار دهند.

وی با بیان اینکه در هشت سال دفاع مقدس، ایران ثابت کرد نقش ولایت چقدر در پیروزی نقش اساسی دارد و رزمندگان اسلام و نیروهای مسلح در این دوران با پشتیبانی از ولایت فقیه در مقابل جبهه های باطل قرار گرفتند و پیروز شدند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز