خبرگزاری کار ایران

آیت الله علوی گرگانی:

جوانان باید مراقب ظاهر آراسته دشمنان باشند

asdasd
کد خبر : ۲۰۵۲۴۲

دشمنان در دنیای امروز نیز سعی دارند به وسیله اشیایی که هیچ ارزشی ندارند جوانان ما را به گمراهی بکشانند.

یکی از مراجع تقلید قم گفت: دشمنان در دنیای امروز سعی دارند به وسیله اشیایی که هیچ ارزشی ندارند جوانان ما را به گمراهی بکشانند.

به گزارش ایلنا، آیت الله محمدعلی علوی گرگانی پیش از ظهر امروز در دیدار با جمعی از جوانان منطقه هرمزگان با اشاره به اینکه امانت داری از وظایف سنگین مردم است اظهار کرد: مردمی که امانتی را قبول می‌کنند باید مراقب باشند به امانت خیانت نکنند.

این مرجع تقلید افزود: قرآن کریم و عزاداری از امانت‌هایی هستند که خداوند در نزد مردم گذاشته است از همین رو مسلمانان باید مراقب باشند تا از آنها به خوبی نگهداری کنند زیرا دشمنان اسلام به دنبال دوری مسلمانان از قرآن و ائمه اطهار(ع) هستند.

استاد حوزه علمیه قم با اشاره به اینکه دشمنان به وسیله کمک‌های مالی سعی در دوری جوانان از اسلام ناب هستند بیان کرد: جوانان باید مراقب وسوسه‌های دشمنان باشند و دین خود را به بهایی اندک معامله نکنند.

آیت الله علوی گرگانی با اشاره به اینکه سعدی در یکی از اشعار خود حکایت کودکی را ذکر می‌کند که اشیا و جواهرات گرانبهای خود را در ازای گرده نانی معامله کرد گفت: دشمنان در دنیای امروز نیز سعی دارند به وسیله اشیایی که هیچ ارزشی ندارند جوانان ما را به گمراهی بکشانند.

استاد حوزه علمیه قم خاطرنشان کرد: خداوند قرآن را برای هدایت مردم فرستاد تا به وحدانیت خداوند و پیامبرانش ایمان بیاورند.

این مرجع تقلید با بیان اینکه دشمنان با ظاهری دوستانه به سراغ جوانان می‌آیند و آنان را فریب می‌دهند عنوان کرد: جوانان باید مراقب این ظاهر آراسته دشمنان باشند زیرا آنان باطنی زشتی دارند و از همین رو باید به باطن آنان دقت کنند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز